۶۰۴ نفر از روستاییان از خدمات مسکن برخوردار شدند

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شیروان گفت: امسال ۶۰۴ نفر از روستاییان شیروان از خدمات مسکن برخوردار شدند.

«عزیز ابراهیمی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهار داشت: عملیات احداث واحدهای مسکونی روستایی از هفته دولت سال گذشته شروع شد که با اتمام آن 604 نفر جمعیت مشتمل بر 151 خانوار روستایی از خدمات مسکن بهره مند شدند.

 

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شیروان بیان کرد: در سال جاری ساخت 151 واحد مسکن روستایی در سه بخش مرکزی، سرحد و قوشخانه این شهرستان به اتمام رسید.

 

ابراهیمی عنوان کرد: برای هر واحد مسکن 400 میلیون ریال تسهیلات، تحویل متقاضیان شده که در مجموع کل برای ساخت این تعداد، 60 میلیارد و 400 میلیون ریال اعتبار از محل تسهیلات مسکن روستایی تخصیص داده شد.

 

وی تصریح کرد: هر ساله تسهیلات مسکن روستایی برای بهسازی، مقاوم سازی و احداث از محل تسهیلات بانکی و منابع مختلف تخصیص می یابد که طی چند سال اخیر ساکنان روستاهای این شهرستان از تسهیلات استقبال خوبی داشته و تعداد واحدهای به بهره برداری رسیده امسال در مقایسه با سال های قبل رشد خوبی داشته زیرا که بنیاد مسکن با هدف برخورداری و ارائه خدمات رفاه و امکانات اقدام به دریافت تسهیلات می کند.

 

وی با اشاره به طرح های دهه فجر این نهاد گفت: در دهه فجر، اجرای طرح هادی روستای ملاباقر از توابع بخش مرکزی این شهرستان با 9 میلیارد ریال اعتبار به اتمام رسید.

 

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شیروان خاطرنشان کرد: هم اكنون از جمعیت 157 هزار نفری شیروان، 68 هزار نفر در قالب 18 هزار خانوار در روستاهای شیروان سكونت دارند.


مركز شهرستان شیروان در 60 كیلومتری شرق بجنورد و در مسیر جاده استان های شمالی به مشهد مقدس واقع است.

 

کد خبر 1022564

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha