۳۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند خراسان جنوبی اهدا شد

همزمان با دهه مبارک فجر و در آستانه میلاد حضرت زهرا(س)، ۳۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت آبشار عاطفه ها در خراسان جنوبی اهدا شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «سیما الوانی» امروز (۱۴ بهمن) در مراسم توزیع جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت آبشار عاطفه ها در خراسان جنوبی اظهار کرد: با مشارکت خیرین، همزمان با دهه فجر و میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) ۳۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان مددجوی زیر پوشش موسسه خیریه آبشار عاطفه ها در سطح استان اهدا می شود.

 

مسئول امور شعب موسسه خیریه آبشار عاطفه ها در خراسان جنوبی در ادامه ارزش ریالی هر سری از جهیزیه های مذکور را  ۵۰ میلیون ریال اعلام کرد و گفت: اقلام اهدایی شامل فرش، بخاری، اجاق گاز و برخی لوازم اولیه برای آغاز یک زندگی مشترک است.

 

وی کمک های مردمی در تامین جهیزیه نوعروسان بی بضاعت را بسیار مهم و ارزشمند ارزیابی کرد و افزود: از ابتدای راه اندازی این موسسه خیریه در سطح استان تاکنون سه هزار سری جهیزیه در بین زوجین نیازمندان توزیع شده است.

 

الوانی با اشاره به توزیع یک هزار پرس غذای گرم در بین نیازمندان و دیدار با مادران و همسران شهدا به مناسبت میلاد فرخنده حضرت زهرا(س)، ادامه داد: موسسه خیریه آبشارعاطفه ها،خانوارهای کم توان مالی را زیر پوشش خدمات مالی، بهداشتی، درمانی ، آموزشی و معیشتی قرار داده است.

 

وی بیان کرد: این موسسه خیریه از سال ۱۳۸۹ در خراسان جنوبی تاسیس شده و  در حال حاضر حدود چهار هزار و ۵۰۰ نفر مهرجو زیر پوشش این سازمان مردم نهاد قرار دارند.

 

مسئول امور شعب موسسه خیریه آبشار عاطفه ها در خراسان جنوبی افزود: این موسسه با ۲۰ شعبه در سراسر  استان به ایتام و نیازمندان خدمات ارائه می دهد.

 

«سید حمیدرضا حسینی» رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) منطقه یک بیرجند هم در این مراسم گفت: تمامی مراکز خیریه و نیکوکاری باید تلاش کنند با هم افزایی و پرهیز از موازی کاری، بهترین خدمات را به جامعه هدف ارائه دهیم.

 

وی گفت: با مشارکت خیریه آبشار عاطفه ها، یکصد سری جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش امداد اهدا می شود.

 

رئیس امداد امام خمینی (ره) منطقه یک بیرجند از آمادگی پرداخت تسهیلات اشتغالزایی جوانان خبر داد و یادآور شد: در سال گذشته 17 میلیارد تومان و امسال تاکنون 13 میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی توسط کمیته امداد منطقه یک بیرجند پرداخت شده است.

کد خبر 1022595

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha