شاعر روشندل انقلابی به همت کانون فرهنگی هنری نهج الحیاه تقدیر شد

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری نهج الحیاه از تقدیر و تجلیل شاعر روشندل انقلابی روستای پیراقوم همزمان با ایام الله دهه فجر و بزرگداشت «سه شنبه های تکریم» خبر داد.

«داور فرجی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: شاعر روشندل انقلابی روستای پیراقوم به همت کانون فرهنگی هنری نهج الحیاه همزمان با ایام الله دهه فجر و بزرگداشت «سه شنبه های تکریم» تقدیر و تجلیل شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری نهج الحیاه تصریح کرد: این دیدار به دلیل شیوع بیماری کرونا به صورت محدود و با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی به مناسبت گرامیداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی صورت گرفت.

 

وی اعلام داشت: غلامحسین درخشان شاعر روشندل انقلابی روستای پیراقوم و برادر شهید علی درخشان هستند.

 

فرجی اضافه کرد: طرح «سه شنبه های تکریم» با هدف تقدیر از خدمات خانواده های معظم شهدا صورت می گیرد و این دیدار نیز در همین راستا بود.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری نهج الحیاه افزود: ویژه برنامه های جشن انقلاب نیز طی روزهای آینده با حضور باشکوه مردم ولایی روستا در مسجد جامع با مشارکت فعالان کانون برگزار خواهد شد.

 

فرجی ادامه داد: فعالیت ها و برنامه های این کانون برای مشارکت در طرح ملی «ایران قوی» در سامانه بچه های مسجد ثبت و بارگذاری شده است.

 

کد خبر 1022626

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha