تعامل مدیران حوزه های علمیه استان زنجان با کانون های فرهنگی و هنری مساجد

در دیدار مسئول دبیرخانه شورای سیاست گذاری ستاد فهمای کشور با مدیرحوزه های علمیه استان زنجان بر تعامل مدیران حوزه های علمیه با کانون های مساجد استان زنجان تاکید شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، حسین براتی در سفر یکروزه به استان زنجان در دیدار با مدیر حوزه های علمیه استان زنجان با اشاره به توسعه فعالیت‌های فرهنگی هنری در سطح کانون های مساجد کشور اظهار کرد: در راستای هدفمند کردن فعالیت کانون های مساجد، سامانه فهما(بچه های مساجد) راه اندازی شد و مقرر گردید تمام فعالیت ها و برنامه های کانون های مساجد در این سامانه بارگذاری شود.

مسئول دبیرخانه شورای سیاست گذاری ستاد فهمای کشور با اشاره به ایجاد رقابت سالم بین کانون های فرهنگی و هنری مساجد با ایجاد طرح فهما در سال گذشته خاطرنشان کرد: این طرح ملی امسال با عنوان طرح ایران قوی تا 22 بهمن ادامه دارد که در نهایت از کانون های فرهنگی و هنری مساجد برتر کشور براساس امتیازهای کسب شده تقدیر خواهد شد.

 

وی در ادامه از تعامل و همکاری ائمه جماعت مساجد با بچه های مساجد تقدیر و بر ضرورت تعامل و معرفی کانون های فرهنگی و هنری مساجد توسط مدیران حوزه های علمیه تاکید کرد.

مدیر حوزه های علمیه استان زنجان نیز وجود کانون های فرهنگی وهنری در مساجد را بستری برای رونق بخشیدن به مساجد عنوان کرد و گفت: به منظور ارتباط بیشتر مدیران حوزه های علمیه با کانون های مساجد از ظرفیت فضای مجازی با تشکیل وبینار بهره مند خواهیم شد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان زنجان نیز در سخنانی با تشریح برنامه ها و اقدامات کانون های مساجد استان زنجان به صدور مجوز الکترونیکی برای کانون های مساجد اشاره کرد و گفت: کانون های مساجد استان با جدیت در طرح ایران قوی ورود می کنند.

حجت الاسلام یارمحمدی نیز بر ضرورت همکاری مدیران حوزه های علمیه استان زنجان با کانون های مساجد تاکید کرد و برای برگزاری دوره های مجازی و تشکیل وبینار با مدیران حوزه های علمیه اعلام آمادگی کرد.

 

در ادامه مسئول دبیرخانه شورای سیاست گذاری ستاد فهمای کشور به همراه مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان از کانون فرهنگی و هنری کمیل در مسجد امام علی(ع) و کانون شهید بهشتی در مسجد آقامیرزااحمد زنجان بازدید کردند.

کد خبر 1022629

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha