اختصاص بسته های تشویقی به کانون های فعال در طرح ایران قوی

براتی گفت: طرح ایران قوی و بسته های تشویقی پیش بینی شده در طرح، زمینه ای برای حمایت از کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، حسین براتی امروز در نشست توجیهی با 18 نفر از رابطان فهمای استان زنجان که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، به تشریح نحوه ثبت امتیاز در طرح ملی ایران قوی اشاره کرد و گفت: متاسفانه سال گذشته به دلیل برخی از محدودیت های مالی آنطور که باید و شاید از کانون های فرهنگی و هنری مساجد حمایت نشد و نتوانستیم بسته های حمایتی در اختیار کانون ها قرار دهیم.

 

مسئول دبیرخانه شورای سیاست گذاری ستاد  فهمای کشور به طرح ملی ایران قوی و بسته های حمایتی پیش بینی شده در آن اشاره کرد و گفت: امیدواریم با برگزاری این طرح شاهد برطرف شدن کاستی های سال گذشته و جبران خلل های ایجاد شده باشیم.

 

وی ادامه داد: برای پایان طرح ایران قوی بسته های حمایتی پیش بینی شده که هر کانونی بتواند در رواق های 12 گانه در این طرح امتیاز بیشتری کسب کنند می توانند از این بسته ها استفاده کنند.

 

این مقام مسئول به پرداخت تسهیلات به کانون های مساجد متقاضی نیز قول مساعد داد و گفت: تجهیزات کتابخانه ای به صورت متمرکز توسط ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ها خریداری می کنند و بخشی از این اعتبارات به کانون های مساجد استانی اختصاص داده می شود.

 

براتی به موضوع بیمه کانون های مساجد و رایزنی با صندوق فعالان قرآنی اشاره کرد و گفت: در صورت موافقت این صندوق، سهمیه ای برای کانون های مساجد پیش بینی خواهد شد.

 

کد خبر 1022632

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha