آرامش خانواده وابسته به مادر است/ برپایی پویش سراسری دست بوس مادرم هستم

حجت الاسلام شکری با اشاره به اهمیت جایگاه مقام مادر و روز زن گفت: پویش سراسری دست بوس مادرم هستم با هدف توجه به مقام مادر برگزار می گردد.

« حجت الاسلام کاظم شکری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز در خصوص ویژه برنامه های کمیته مساجد دهه فجر گفت: به مناسبت ایام الله دهه فجر ویژه برنامه های متنوعی با رویکرد تبیینی با محوریت مساجد برنامه ریزی شده است.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز افزود: سالروز میلاد حضرت زهرا سلام الله علیها فرصتی است تا بار دیگر نسبت به این شخصیت عظیم توجه شود به ویژه آنکه میلاد آن حضرت مصادف با میلاد حضرت امام خمینی(ره) و دهه فجر است.

 

وی اظهار کرد: نشست های تبیینی جریان شکل گیری انقلاب اسلامی با اهتمام ائمه جمعه و مساجد با محوریت کانون های فرهنگی هنری مساجد در قالب رعایت قوانین مقررات بهداشتی از جمله برنامه های تدوینی به مناسبت دهه فجر است.

 

وی ادامه داد: تقدیر و تجلیل از مقام عالی مادر در محیط خانواده با عنوان پویش سراسری دست بوس مادرم هستم با هدف توجه به کانون رفیع خانواده و نقش مادران برنامه ریزی شده است.

 

مدیر ستاد کمیته مساجد دهه فجر بیان کرد: هر ساله به مناسبت روز میلاد حضرت زهرا سلام الله علیها و یا روز میلاد حضرت ام البنین(س) ویژه خواهران، مادران و همسران شهداء ویژه برنامه محوری با رویکرد تکریم و تقدیر برگزار می شد ولی در سال جاری با توجه به شیوع بیماری کرونا این امر مقدر نشد.

 

حجت الاسلام شکری عنوان کرد: مادر یکی از اصلی ترین محورهایی است که استکبار با نشانه گرفتن آن سعی دارد تا کانون خانواده را از بین ببرد و در راستای اهداف استکبار خود این جایگاه عالی و مقدس را هدف قرار دهد.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز خاطرنشان کرد: در حال حاضر از میان خواهران، مادران و همسران شهداء هستند بانوانی که مدیریت کانون فرهنگی هنری مسجد را برعهده دارند و در کنار نقش اصلی خود به عنوان مادر فعالیت های فرهنگی و مسجدی را پیش می برند.

 

گفتنی است، علاقه مندان به منظور شرکت در پویش سراسری دست بوس مادرم در قالب عکس و عکس نوشته آثار خود را به 09013838509 ارسال نمایند.

 

 

کد خبر 1022636

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha