پیروزی انقلاب ابهت پوشالی ابرقدرت ها را در هم شکست

حجت الاسلام منزه، گفت: یکی از دستاوردهای انقلاب این بود که ابهت پوشالی ابرقدرت ها را در هم شکست و این ضربه های تبرگونه ابراهیم معاصر(حضرت امام خمینی(ؤه)) برای همیشه کمر استکبار را شکست.

 

حجت الاسلام والمسلمین محمد حسین منزه امام جمعه موقت هرسین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه ،با اشاره به ۱۲ بهمن ماه آغاز دهه فجر و سالروز بازگشت پیروزمندانه امام خمینی(ره) با میهن است تصریح کرد:   در این روز در سال۱۳۵۷باشکوهترین استقبال تاریخ شکل گرفت و این روز ماندگارترین روز در تاریخ معاصر ایران است.

 

وی خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی حقیقتاً به فرموده امام خمینی(ره) اعجاز قرن است و دستاوردهایی را برای ملت های بزرگ دنیا فراهم کرد ، یکی از دستاوردهای انقلاب این بود که ابهت پوشالی ابرقدرت ها را در هم شکست و این ضربه های تبرگونه ابراهیم معاصر(حضرت امام خمینی(ؤه)) برای همیشه کمر استکبار را شکست.

 

حجت الاسلام منزه افزود: مردم پاسخ آنهایی را که به آنها اعتماد کردند و به آنها رای دادند، اما به جای تدبیر با بی تدبیری خسارت هایی را به به واسطه کوتاه آمدن در برجام به بدنه  نظام وارد کردند را می دهند و به فضل الهی و در آستانه ۴۳سالگی انقلاب چنان بصیرتی از خود نشان می دهند که با انتخاب نیروهای انقلابی برای همیشه دلبستگان به غرب را از صحنه سیاست کنار بگذارند.

 

امام جمعه موقت هرسین با اشاره به ۱۵بهمن و ۲۰جمادی الثانی سالروز ولادت حضرت فاطمه(س) تصریح کرد: این روز به نام روز مادر و زن نامگذاری شده است ،زن در طول تاریخ در دو مقطع مظلوم بوده است یکی در دوران جاهلیت که زن را به اندازه یک کالا یا حیوان و یا شاید پست تر از آن می دانستند و دوم در دوران جاهلیت مدرن که به بهانه آزادی های زنان به کالایی برای شهوترانی مرد تبدیل کرده اندف همچنانکه مقام معظم رهبری فرمودند: فرهنگ غرب، فرهنگ برنامه ریزی برای فساد انسان است .

 

وی با بیان اینکه زنان ما باید قدر خود را بدانند، اظهار کرد: آنها باید قدر فضایلی که اسلام به آنها اعطاء کرده است را بدانند و ضد ارزشهای فرهنگ غربی مانند معاشرت های بی بند و بار با مردان و برهنگی و آلودگی با انواع فساد ها را با چشم تحقیر نگاه کنند.

 

حجت الاسلام منزه در پایان گفت: امسال با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا برنامه های دهه فجر با اعمال برخی محدودیتها در راستای حفظ سلامت مردم و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود. 

 

کد خبر 1022641

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha