مراسم جشن تکلیف در کانون فرهنگی هنری امام حسین(ع) سرایان برگزار شد

مدیر کانون فرهنگی هنری امام حسین(ع) سرایان با بیان اینکه مراسم جشن تکلیف برای ۱۰ نفر از دانش آموزان در کانون با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد، گفت: طی این مراسم جوایزی به همراه کتاب «احکام» به دانش آموزان اهدا شد.

«علی طاهرپور» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند اظهار داشت: به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر برنامه های مختلفی در فضای مجازی به همت کانون فرهنگی هنری امام حسین (ع) سرایان برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری امام حسین(ع) سرایان با بیان اینکه طی دهه فجر مسابقه کتابخوانی با هدف شناخت امام خمینی (ره) برگزار می شود، افزود: این مسابقه برای سنین 12 تا 18 سال برگزار می شود و تا 22 بهمن علاقمندان مهلت دارند تا در این مسابقه شرکت کنند.

 

وی با اشاره به اینکه در فضای مجازی برنامه هایی به مناسبت بزرگداشت دهه مبارک فجر توسط کانون برگزار می شود، گفت: در روز 22 بهمن ماه مقرر شده است که کلیپ هایی توسط اعضای کانون در فضای مجازی با مضمون پیروزی و دستاوردهای انقلاب اسلامی پخش شود.

 

طاهری به برگزاری جشن تکلیف به مناسبت فرارسیدن سالروز ولادت حضرت زهرا(س) در کانون اشاره کرد و افزود: به مناسبت این روز بزرگ جشن تکلیف برای 10 نفر از دانش آموزان با رعایت پروتکل های بهداشتی طی شب گذشته با حضور نماینده امام جمعه سرایان در کانون برگزار شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری امام حسین(ع) سرایان در ادامه بیان کرد: طی این مراسم علاوه بر سخنرانی و اجرای سرود با مضمون دهه فجر و کرامات حضرت زهرا(س) جوایز و کتاب احکام به دانش آموزان اهدا شد.

 

وی در پایان عنوان کرد: مقرر شده است تا برای دانش آموزان 9 سال نیز مسابقه کتابخوانی «احکام» طی دهه مبارک فجر توسط کانون فرهنگی هنری امام حسین(ع) برگزار شود.

کد خبر 1022648

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha