دست پُر کانون شهید سلیمانی بیرجند برای بزرگداشت انقلاب در «ایران قوی»

مدیر کانون شهید سلیمانی بیرجند گفت: به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی، اجرای برنامه های متعدد فرهنگی و ورزشی با محوریت طرح «ایران قوی» در مسجد قبا مهر شهر بیرجند برگزار می شود.

حجت الاسلام «سید حمید موسوی اول» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند، اظهار کر: کانون فرهنگی هنری شهید سلیمانی مسجد قبا مهر شهر بیرجند به مناسبت آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی، اجرای برنامه های متعددی را با محوریت طرح «ایران قوی» تدارک دیده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید سلیمانی بیرجند با اشاره به اجرای مسابقات ورزشی در دهه مبارک فجر ویژه خواهران و برادران در رده های مختلف سنی، گفت: این دوره از مسابقات در رشته های دارت، پینگ‌پنگ، فوتبال دستی و هولاهوپ (حلقه زنی) از ۱۹ تا ۲۰ بهمن برگزار و علاقمندان تا ۱۶ بهمن ماه برای ثبت نام در این مسابقات مهلت دارند.

 

وی ادامه داد: همچنین در این ایام الله، مسابقات نقاشی با موضوع ده فجر و سالروز ولادت حضرت زهرا (س) ویژه خردسالان، مسابقه اذان ویژه نوجوانان و مسابقه حفظ سوره فجر در رده سنی خردسالان، نوجوانان و جوانان برگزار خواهد شد.

 

حجت الاسلام موسوی اول از برگزاری جشن میلاد حضرت زهرا(س) در مسجد قبا مهر شهر بیرجند خبر داد و افزود: در این جشن از مادران و بانوان فعال فرهنگی در کانون فرهنگی هنری شهید سلیمانی بیرجند تجلیل می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید سلیمانی بیرجند با اشاره به برگزاری کرسی تلاوت قرآن و شنبه های کتاب در قالب معرفی کتب انقلابی در ایام الله دهه فجر، عنوان کرد: نمایشگاه مجازی عکس نوشته و کلیپ های کوتاه نیز با موضوع انقلاب برگزار خواهد شد.

 

وی بیان کرد: در راستای طرح سه شنبه های تکریم نیز ضمن غباروبی و عطرافشانی مزار شهدای گمنام بوستان مهرشهر، دیدار با یکی از خانواده های معظم شهدا نیز انجام می شود.

 

حجت الاسلام موسوی اول با اشاره به اجرای گروه سرود مسجد قبا مهر شهر بیرجند در شب ۲۲ بهمن، گفت: مراسم جشن پیروزی انقلاب اسلامی همزمان با شب ۲۲ بهمن با رعایت پروتکل های بهداشتی بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء در مسجد قبا مهر شهر بیرجند برگزار خواهد شد.

کد خبر 1022671

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha