تعداد مجتمع های بین راهی جنوب کرمان تا سال ۱۴۰۰ افزایش می یابد

حمیدرضا شهرکی ثانوی گفت: تا خرداد ۱۴٠٠ تعداد مجتمع‌های جنوب کرمان از ۸ مجتمع به ۱۶ مجتمع افزایش می یابد که این امر زمینه اشتغال ۹۶ نفر را فراهم می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، مدیر کل دفتر سرمابه گذاری و نظارت بر بهره برداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور جنوب کرمان که ۲ روز قبل به جنوب کرمان برای بازدید از روند احداث مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی سفر کرده بود صبح امروز ۱۴ بهمن از مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی جیرفت بازدید کرد.


«حمید رضا شهرکی ثانوی» در این بازدید، گفت: در حال حاضر ۸۴۰ باب مجتمع خدماتی و رفاهی فعال در محورهای ارتباطی کشور وجود دارد که این مجتمع ها برای ۱۲ هزار و ۶۰۰ نفر زمینه اشتغال مستقیم و مستمر را فراهم کرده اند.
 

 

مدیر کل دفتر سرمابه گذاری و نظارت بر بهره برداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور افزود: تا پایان امسال ۴۰ واحد مجتمع خدماتی و رفاهی بین راهی و تیر پاک در محورهای ارتباطی فرعی و اصلی کشور به بهره برداری می رسد که زمینه اشتغال بیش از ۶۰۰ نفر را فراهم می کند.



وی با اشاره به فعال بودن ۸ مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی در حوزه راه‌های جنوب کرمان، ابراز کرد: تا خرداد ۱۴٠٠ تعداد مجتمع‌های جنوب کرمان از ۸ مجتمع به ۱۶ مجتمع افزایش می یابد که این امر زمینه اشتغال ۹۶ نفر را فراهم می کند.



 شهرکی ثانوی به تامین تابلوهای راهنمایی مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی و آسفالت راه‌های دسترسی به مجتمع ها، اشاره کرد و ادامه داد: در همین راستا ۱۰۰ درصد اعتبار مورد نیاز به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان اختصاص داده شده است.


مدیر کل دفتر سرمابه گذاری و نظارت بر بهره برداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور بیان کرد: کار احداث و ایجاد ۳ دستگاه پل عابر پیاده در نقاط پر حادثه و فاقد جنبه تجاری در جاده های جنوب کرمان در حال انجام است که تا نیمه اول اسفند سال جاری این پل ها به بهره برداری می رسند.


وی خاطرنشان کرد: در صورت انعقاد تفاهم نامه استاندار کرمان با معاون وزیر و رئیس سازمان می‌شود کمک‌های هدف دار و اقدامات بیشتری را در جنوب استان کرمان انجام داد.



 شهرکی ثانوی اظهار کرد: مجموعه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از کلیه ظرفیت ها برای کمک به توسعه زیرساخت های حمل و نقلی، ارائه خدمات بهتر به مردم و کاربران جاده ای استفاده می کنند.
 

 

احداث ۲۳ مجتمع بین راهی در دست اقدام


«مسعود جمیلی» در ادامه از تکمیل واحدهای خدمات‌رسان بیشتر و رفع کمبودهای پایانه بار جیرفت به زودی خبر داد و گفت: با حمایت های صورت گرفته از سوی دفتر سرمایه گذاری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زمینه مناسبی برای خدمت رسانی بیشتر به رانندگان فراهم می شود.



مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان در خاتمه عنوان کرد: اکنون با حضور سرمایه گذاران در جنوب استان کرمان مراحل استعلام های قانونی احداث ۲۳ مجتمع نیز در حال انجام است و با ساخت این مجتمع ها برای ۲۷۶ نفر اشتغال ایجاد می شود.

کد خبر 1022692

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha