۱۰ پروژه عمرانی، گردشگری و تولیدی در ماسال به بهره‌برداری رسید

همزمان با سومین روز از دهه مبارک فجر ۱۰ پروژه عمرانی، گردشگری و تولیدی در ماسال به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ماسال، همزمان با سومین روز از دهه مبارک فجر 10 پروژه عمرانی، گردشگری و تولیدی در ماسال با اعتبار بالغ بر 31 میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

 

*افتتاح همزمان 6 طرح گردشگری در ماسال

«مجید کوهی» با گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر اظهار کرد: 6 پروژه به صورت همزمان در قالب بوم‌گردی، مهمان‌پذیر، هتل و واحد پذیرایی و اقامتی در ماسال به بهره‌برداری رسید.

 

رییس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ماسال با بیان اینکه کل سرمایه‌گذاری برای این 6 پروژه 28 میلیارد و 450 میلیون تومان است افزود: از این میزان اعتبار بالغ بر چهار میلیارد و 500 میلیون تومان تهسیلات و مابقی آورده سرمایه‌گذاران است.

 

وی با بیان اینکه با بهره‌برداری از این پروژه‌ها برای 40 نفر به صورت مستقیم و 65 نفر غیر مستفقیم اشتغالزایی صورت گرفته است گفت: اکنون 64 اتاق و 204 تخت به اقامت‌گاه‌های ماسال افزوده شد.

 

کوهی تصریح کرد: امروز به صورت نمادین بوم‌گردی ماه بانو در امامزاده شفیع ماسال با حضور مدیر کل میراث فرهنگ گیلان به بهره‌برداری رسید تصریح کرد: برای این بوم‌گردی بیش از پنج میلیارد تومان اعتبار هزینه شده که از این میزان 750 میلیون تومان تسهیلات و مابقی آورده سرمایه‌گذار است.

*افتتاح پروژه معابر شهری شاندرمن

«مرتضی شهبازی» با تبریک ایام‌الله دهه فجر بیان کرد: پروژه قابل افتاح شهرداری شاندرمن دارای 2 هزار متر مربع مساحت است که شامل سنگ‌فرش، مبلمان شهری و روشنایی و آب‌نما است.

 

شهردار شاندرمن با اشاره به اینکه برای این پروژه 650 میلیون تومان هزینه شده است خاطرنشان کرد: شهرداری با منابع داخلی به صورت امانی این کار را انجام داده است.

 

*افتتاح کارخانه تولیدی در ماسال

کارخانه بسته‌بندی مواد غذایی در شهرک صنعتی ماسال به بهره‌برداری رسید که برای این پروژه 15 میلیارد ریال از طریق آورده شخصی اعتبار هزینه شده است.

 

*افتتاح همزمان 2 واحد مسکن محرومین

«مجید اصلاحی» با گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر اظهار کرد: همزمان با چهار شهرستان دیگر 2 واحد مسکن مددجویی محرومین بهزیستی در ماسال به بهره‌برداری رسید.

 

رییس بهزیستی ماسال با اشاره به اینکه این 2 واحد شامل 145 متر زیربنا است افزود: 63 میلیون تومان تسهیلات و 18 میلیون تومان وام بلاعوض به این 2 مددجوی بهزیستی اعطا شده است.

 

گفتنی است، دیدار با خانواده معظم شهدا توسط فرماندار شهرستان ماسال از دیگر برنامه‌های سومین روز از دهه مبارک فجر در شهرستان ماسال بود.

کد خبر 1022694

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha