۲۲۲ عنوان برنامه توسط کمیته روستایی و عشایری صومعه‌سرا برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام حسینی گفت: به مناسبت ایام‌الله دهه فجر ۲۲۲ عنوان برنامه توسط کمیته روستایی و عشایری صومعه‌سرا برگزار می‌شود.

«حجت‌الاسلام سیدمهدی حسینی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا با گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر اظهار کرد: از ابتدای شکل گیری انقلاب اسلامی دشمنان همواره به دنبال ضربه زدن به انقلاب بودند که خوشبختانه حضور مردم در صحنه و بصیرت آنان تمام نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب کرده است.

 

مدیر کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر صومعه‌سرا افزود: دهه فجر فرصت خوبی برای عرضه جلوه‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی به جهانیان است.

 

وی با بیان اینکه به مناسبت ایام‌الله دهه فجر 222 عنوان برنامه توسط کمیته روستایی و عشایری صومعه‌سرا برگزار می‌شود گفت: یک سوم برنامه‌ها افتتاح پروژه‌ها و مابقی برگزاری برنامه‌های فرهنگی و مذهبی و مسابقات ورزشی و هنری است.

 

حجت‌الاسلام حسینی اعم برنامه‌ها را یادواره شهدا، جشن انقلاب و مسابقات فرهنگی و هنری و ورزشی عنوان و تصریح کرد: ۵۰درصد کل برنامه‌های سطح روستاها توسط پایگاه‌های بسیج سپاه پاسداران در حال اجرا است و۵۰ درصد دیگر توسط کانون‌های فرهنگی و هنری ارشاد، آموزش وپرورش، اداره ورزش و جوانان و دهیاری‌های سطح روستا انجام می‌گیرد.


مدیر کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر صومعه‌سرا خاطرنشان کرد: یادواره شهدای ۱۰روستا بخش مرکزی در روستای اسپند در روز ۲۱ بهمن، یادواره شهدای انقلاب اسلامی و شهدای جهادگر و شهدای سه روستای خراط محله و گوراب تولم و صیقلوندان در روستای صیقلوندان در روز ۲۰ بهمن، برگزاری جشن انقلاب و اختتامیه برنامه‌های کل شهرستان در شب ۲۲ بهمن در روستای خراط محله از برنامه‌های شاخص کمیته روستایی و عشایری دهه فجر صومعه‌سرا است.

کد خبر 1022717

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha