‌۲ هزار نفر از عشایر دهلران خدمات رایگان درمانی دریافت کردند

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دهلران گفت: با همت بسیج جامعه پزشکی شهرستان دهلران‌۲ هزار نفر از عشایر دهلران خدمات رایگان درمانی دریافت کردند.

«غلام رضا منصوری» در گفت و گو با خبرنگار  خبرگزاری شبستان در دهلران، اظهار کرد: بسیج جامعه پزشکی شهرستان دهلران و اکیپ سرشماری و غربالگری عشایر به منظور اجرای خدمات بهداشتی و درمانی به مناطق صعب العبور و‌ کوهستانی در ۲ ماه گذشته به این میزان عشایر خدمات درمانی ارائه کردند.

 

وی بیان کرد: به مناسبت گرامیداشت دهه فجر در هفته جاری 200نفر از عشایر مناطق حاشیه سد کرخه، منطقه ثارالله و عین صوله خدمات بهداشتی و درمانی از جمله سرشماری و غربالگری، آموزش و بیماریابی و مراقبت زنان باردار در معرض خطر دریافت کردند.

 

منصوری یادآور شد: در راستای مقابله با ویروس کرونا توزیع ماسک و مایع ضدعفونی،تعداد ۷مورد نمونه رپید تست کرونا و ۸۵مورد سرشماری در مدارس عشایر توسط بسیج جامعه پزشکی  انجام شده است.

 

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دهلران خاطرنشان کرد: به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه فجر اعزام تیم های پزشکی و بهداشتی به مناطق محروم و کمتر برخوردار در دستور کار شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرار دارد.

 

کد خبر 1022730

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha