توزیع ۱۰۰ سری جهیزیه همزمان با میلاد حضرت زهرا(س)

محترمی از تهیه و توزیع ۱۰۰ سری جهیزیه همزمان با میلاد با سعادت حضرت زهرا(س) در استان مرکزی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، «امید محترمی»ضمن گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر و میلاد با سعادت حضرت زهرا(س) و امام خمینی(ره) در جمع خبرنگاران، گفت: کمک به نیازمندان و محرومین از دستورات دین مبین اسلام است که بسیج سازندگی در این راستا بسیار موفق عمل کرده است.

 

مسئول بسیج سازندگی استان مرکزی با اشاره به اینکه به مناسبت ایام الله دهه فجر و همزمان با ولادت با سعادت حضرت زهرا(س) یکصد جهیزیه در سطح استان مرکزی توزیع می شود، افزود: این جهیزیه ها به منظور حمایت از نیازمندان و همچنین حمایت از کالای ایرانی و تولیدات داخلی انجام می شود.

 

وی با تاکید بر اینکه تمام مواردی که در جهیزیه تهیه شده اند از تولید داخل و با کیفیت هستند، ادامه داد: امید است این کار فرهنگ سازی در راستای استفاده همگان از تولیدات داخلی و حمایت از تولیدکنندگان باشد.

 

این مقام مسئول اضافه کرد: با انجام این مرحله، توزیع جهیزیه ها در سال ۹۹ به ۴۵۰ سری می رسد که سعی داریم این اقدام خداپسندانه ادامه دار باشد.

 

محترمی در ادامه ضمن تقدیر از خیرین و نیکوکاران استان مرکزی گفت: ادامه این روند نیازمند حمایت و مشارکت هر چه بیشتر خیرین و مردم نوعدوست استان است تا بتوانیم بیش از پیش به یاری نیازمندان شتافته و کمکی به آغاز زندگی مشترک جوانان بکنیم.

 

حمایت از ازدواج آسان رویکر اصلی بسیج سازندگی

 

مسئول بسیج سازندگی استان مرکزی در ادامه با بیان اینکه حمایت از ازدواج آسان جوانان یکی از رویکردهای بسیج سازندگی است، گفت:بسیج سازندگی با تهیه و توزیع جهیزیه ها علاوه بر راهی کردن جوانان به خانه بخت به دنبال ترویج فرهنگ ازدواج آسان است.

 

وی گفت: اگر این مسئله به فرهنگ رایج و عمومی تبدیل شود قطعا بسیاری از مشکلات جوانان حل خواهد شد و به راحتی زندگی مشترک خود را آغاز می کنند.

 

این مقام مسئول با بیان اینکه تاکنون بیش از ۱ هزار و ۲۵۰ جهیزیه در سطح استان توزیع شده است، اظهار کرد: خوشبختانه این اقدام تاکنون برکات و ثمرات بسیار زیادی داشته و امیدواریم با حمایت دستگاه های فرهنگی و سایرین بتوانیم بخشی از مشکلات ازدواج جوانان را مرتفع کنیم.

 

محترمی خاطر نشان کرد: ادامه نهضت کمک مومنانه به شکل محله محور، توزیع یک هزار بسته لوازم التحریر،افتتاح ۴۰ واحد مسکونی برای ولی نعمتان انقلاب، بهره برداری از ۶۰۰ امین صندوق قرض الحسنه با رویکرد مردمی، بهره برداری از ۶۴۰ فرصت شغلی، افتتاح ۲۰ تعاونی در قالب صندوق ها و بهره برداری از پروژه های محرومیت زدایی از جمله برنامه های دیگر بسیج سازندگی در ایام الله دهه فجر امسال است.

کد خبر 1022736

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha