تسهیل دسترسی به آب برای بیش از ۱۲۰ بهره بردار در مرودشت

باصری گفت: با بهره برداری از طرح پوشش کانال آبرسانی در مرودشت، دسترسی به آب برای بیش از ۱۲۰ بهره بردار تسهیل شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «مهدی باصری»، امروز (سه شنبه 14 بهمن) با اشاره به اجرای طرح پوشش کانال آبرسانی در مرودشت به خبرنگاران گفت: پوشش کانال «اسلام آباد» از توابع مرودشت با اعتبار کاملا دولتی به طول یک هزار متر و با اعتبار بیش از سه هزار و 500 میلیون ریال تکمیل شد.

مسئول اداره امور فنی و زیر بنایی جهاد کشاورزی مرودشت ادامه داد: با بهره برداری از این طرح، دسترسی به آب برای بیش از ۱۲۰ بهره بردار تسهیل شده است.

وی اضافه کرد: تجهیز و نوسازی یک کیلومتر جاده بین مزارع و تسطیح ۸۴ هکتار از اراضی بخش مرکزی نیز از دیگر فعالیت های حوزه آب و خاک در سال ۹۹ بود که با اعتباری بیش از سه هزار و 600 میلیون ریال و با مشارکت های مردمی صورت گرفته است.

باصری تصریح کرد: حفظ و نگهداری از انفال عمومی نیازمند فرهنگ سازی و یاری عموم ذینفعان است و امیدواریم با نیک اندیشی بهره برداران گام های بزرگتری در بهبود حفظ و نگهداری از تاسیسات زیر بنایی بخش کشاورزی شهرستان برداشته شود.

مسئول اداره امور فنی و زیر بنایی جهاد کشاورزی مرودشت ادامه داد: ترویج توسعه مشارکت های مردمی در بخش کشاورزی از اموری است که در شرایط کنونی با جدیت دنبال می شود.

 باصری تاکید کرد: تجهیز و نوسازی تاسیسات زیر بنایی در اراضی کشاورزی هزینه های تولید را کاهش داده و زمینه مناسب برای سرمایه گذاری های جدید را فراهم می کند.

کد خبر 1022740

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha