نگاه خبرنگاران ارزشمند و سبب رشد و توسعه هر مجموعه اداری می شود

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سیستان و بلوچستان با بیان اینکه قطعا نقد و انتقاد خبرنگاران تاثیرگذاری خاصی بر روند کاری و اجرایی ما دارد، گفت: نگاه خبرنگاران ارزشمند و سبب رشد و توسعه هر مجموعه اداری می شود.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، « علیرضا جلال زایی» در نشست خبری با اصحاب رسانه با تبریک ایام الله دهه فجر بیان داشت: احترام به خبرنگاران، احترام به خودمان است.

 

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سیستان و بلوچستان ادامه داد: از همه خبرنگاران می خواهم که مجموعه ما را کمک کنند تا مسیر خودش را ادامه دهد؛ اگر حمایت های شما خبرنگاران نبود شاید خیلی موفقیت ها رقم نمی خورد.

 

جلال زایی یادآور شد: اگر موفقیتی رقم خورده است از جانب نوشته های به جا و درست و با صلابتی بوده که از نگاه و انگارهای ذهنی شما خودش را نشان داده است که بر صفحه کاغذ نقش بر بسته است.

 

وی افزود: قطعا ما مدیون زحمات و تلاش های شما خبرنگاران هستیم؛ قلم و اندیشه ناب شما خبرنگاران در مجموعه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سیستان و بلوچستان تاثیر گذار بوده است.

 

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یادآور شد: همچنان مدیون تلاش ها و خدمات ارزنده شما خبرنگاران هستیم؛ قطعا نقد و انتقاد هر آن چیزی که از نگاه شما بیرون بیاید و به ما گفته شود می تواند تاثیر گذاری خاصی بر روند کاری و اجرای ما داشته باشد.

 

جلال زایی تاکید کرد: مجموعه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سیستان و بلوچستان از نگاه شما خبرنگاران ناراحت نخواهد شد بلکه نگاه شما را بر خود ارزشمند و باعث رشد و توسعه خودمان می دانیم.

کد خبر 1022748

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha