آئین جشن خیابانی میلاد حضرت زهرا (س) با رعایت قوانین بهداشتی برگزار  می شود

حسین زاده با اشاره به اهمیت تبیین و توجه به مقام والای حضرت زهرا (س) و روز مادر گفت: آئین جشن خیابانی میلاد حضرت زهرا (س) با محوریت کانون فرهنگی مسجد برگزار می شود.

« مرتضی حسین زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز در خصوص ویژه برنامه کانون فرهنگی هنری مسجد امام حسن مجتبی(ع) مصادف با روز میلاد حضرت زهرا سلام الله علیها در دهقان ویلای کرج گفت: برنامه ریزی مسجد امام حسن مجتبی(ع) به مناسبت میلاد حضرت زهرا سلام الله علیها با رویکرد تبیینی و توجه به مقام مادر است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری مسجد امام حسن مجتبی(ع) دهقان ویلای کرج افزود: ایام دهه فجر سال جاری مصادف با سالروز میلاد حضرت زهرا سلام الله علیها شده است به همین منظور ویژه برنامه های محوری کانون فرهنگی هنری مساجد متناسب با این مناسبت برپا می شود.

 

وی با اعلام خبر آذین بندی مسجد و محله به مناسبت میلاد حضرت زهرا سلام الله علیها و دهه فجر بیان کرد: تبلیغات بصری از محورهای رسانه ای موثر در زمینه توجه به معارف دینی و ایمانی است.

 

وی انقلاب اسلامی ایران را مردمی خواند و اظهار کرد: انقلاب اسلامی مردم از خاستگاه مسجد و با رویکرد مردمی شکل گرفت از این روز جشن های این دهه پیروزی انقلاب نیز به صورت مردمی و با محوریت مسجد برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری مسجد امام حسن مجتبی(ع) عنوان کرد: سخنرانی امام مسجد در این دهه به ویژه روز میلاد حضرت زهرا سلام الله علیها در قالب تبیین واقعه انقلاب اسلامی است.

 

حسین زاده در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا و ضرورت رعایت قوانین بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی، آئین جشن میلاد حضرت زهرا(س) با رعایت مقررات ستاد ملی کرونا به صورت خیابانی در مجله دهقان ویلای کرج با همت جوانان مسجد برگزار می شود.

 

 

کد خبر 1022763

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha