برپایی نمایشگاه خوشنویسی «اسماء الله و آیات قرآنی» در آران و بیدگل

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل از برپایی نمایشگاه آثار خوشنویسی اسماءالله و آیات قرآنی در مصلای نماز جمعه این شهرستان خبر داد.

«سعید ضابطی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر، نمایشگاه آثار خوشنویسی اسماء الله و آیات قرآنی به مدت ۱۰ روز در مصلای نماز جمعه شهرستان آران و بیدگل گشایش یافت.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل افزود: در این نمایشگاه، ۲۰ اثر از اسماء الله و آیات قرآنی از آثار هنرمند خوشنویس علی اکبر قندانی آرانی در انواع خطوط نستعلیق، شکسته، ثلث نسخ و دیوانی ترکیبی به نمایش گذاشته شده است.

 

ضابطی افزود: هدف از برگزاری این نمایشگاه در ایام الله دهه فجر، توسعه فرهنگ‌ قرآنی در جامعه هنری، عمق بخشی به ارتباط بین قرآن و هنرمندان، تبليغ و ترويج قرآن كريم با استفاده از زبان هنر و حمایت از فعالیت ‌های مؤثر قرآنی است.

 

دبیر شورای فرهنگی عمومی شهرستان آران و بیدگل خاطرنشان کرد: استاد علی اکبر قندانی جانباز دوران ۸ سال دفاع مقدس، فعال فرهنگی و مؤلف و نویسنده کتب تاریخی و شعر شهرستان آران و بیدگل است و در زمینه خوشنویسی نیز آثار فاخری را ارائه کرده است.

 

سعید ضابطی افزود: این نمایشگاه هنری تا ۳۰ بهمن ماه همه روزه از ساعت ۹ صبح الی ۱۲ و ۳۰ دقیقه و عصرها از ساعت ۱۶ تا ۲۰ در مصلای نماز جمعه شهرستان واقع در میدان سردار شهید سلیمانی برای بازدید عموم دایر است./

کد خبر 1022767

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha