۱۹ پروژه عمرانی و اقتصادی شهرستان بهمئی افتتاح و کلنگ زنی شد

به مناسبت دهه فجر و آغاز چهل و سومین سال پیروزی انقلاب اسلامی ۱۹ پروژه عمرانی و اقتصادی شهرستان بهمئی افتتاح و کلنگ زنی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، این طرح ها و پروژه ها امروز (۱۴ بهمن ماه) با حضور سید حشمت الله صمیمی دوست، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، جمعی از مدیران استانی و مسئولین شهرستانی با رعایت پروتکل های بهداشتی افتتاح و عملیات اجرایی آنها آغاز شد.
 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد به همراه جمعی از مدیران استانی در بدو ورود به شهرستان بهمئی با حضور در گلزار شهدای لیکک با قراعت فاتحه، نثار گل به مقام شامخ شهدای این شهرستان ادای احترام کردند.
 

سیدحشمت الله صمیمی دوست و جمعی از مدیران از خانواده یکی از شهدای این شهرستان سرکشی کردند.
 

وی با تبریک دهه فجر انقلاب اسلامی در آئین افتتاح و کلنگ زنی هشت پروژه به نیابت از دیگر پروژه های شهرستان بهمئی شرکت کرد.
 

فرماندار شهرستان بهمئی هم در این آئین با تبریک آغاز چهل و سومین سال پیروزی انقلاب اسلامی و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی، گفت: امروز در سومین روز از دهه فجر ۱۹ پروژه عمرانی و طرح اقتصادی در این شهرستان افتتاح و کلنگ زنی می شود.
 

«حکمت الله سنائی» افزود: اعتبار هزینه شده و اختصاص یافته برای این تعداد پروژه افزون بر ۴۰ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان است.
 

وی یادآور شد: از مجموع این تعداد طرح ۱۵ پروژه با اعتبار ۳۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان افتتاحی و چهار پروژه با اعتبار ۶ میلیارد و ۷۱ میلیون تومان کلنگ زنی است.
 

فرماندار بهمئی، تعداد اشتغال زایی پروژه های افتتاحی را ۱۱۴ نفر و اشتغال زایی پیش بینی شده پروژه های کلنگ زنی را ۲۲ نفر عنوان کرد.
 

سنائی، احداث ۱۹۵ واحد مسکن محرومین، مدرسه مسکن مهر لیکک، دبیرستان شهید حججی لیکک، پارک و فضای سبز آب الوان، جدول گذاری و دیوار حائل طلاگه سفلی، جدول گذاری روستاهای مامازینب و سرآسیاب، چمن مصنوعی شهرک ولی عصر و منطقه آب الوان، بندهای سنگی و ملاتی گچ بلند و کت، مسکن مددجویی حوزه بهمئی و حوزه ممبی را از جمله پروژه های افتتاحی برشمرد.
 

فرماندار شهرستان بهمئی، تعریض و روکش آسفالت جاده برم الوان، بنه پیر، بلوط حصار و تامین برق بخشی از شهر لیکک را از پروژه های کلنگ زنی عنوان کرد.

کد خبر 1022770

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha