توزیع ۱۱۶ دستگاه تبلت بین دانش آموزان نیازمند ایلامی

تعداد ۱۱۶ دستگاه تبلت در مراسمی با حضور مدیرکل کمیته امداد امام خمینی«ره» استان ایلام،مدیرکل آموزش و پرورش استان ، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان و قائم مقام موسسه عترت بوتراب بین دانش آموزان نیازمند ایلامی توزیع شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان ایلام، در این مراسم اظهار کرد: این تعداد تبلت با همکاری موسسه خیریه عترت بوتراب تهیه شده و برای خرید هر دستگاه 3 میلیون تومان پرداخت شده است.

 

« قنبر موسی نژاد» یادآور شد: از ابتدای امسال تاکنون 750 دستگاه تبلت و لپ تاپ بین دانش آموزان و دانشجویان ایلامی توزیع شده و در تلاش هستیم در صورت همراهی و مشارکت افراد و موسسات خیریه مددجویان بیشتری را صاحب تبلت و وسایل کمک آموزشی مجازی کنیم.

 

وی با بیان اینکه هم اکنون حدود 3 هزار دانش آموز نیازمند در این استان فاقد وسایل کمک آموزشی غیرحضوری هستند، گفت: به همین خاطر از افراد نیکوکار و موسسات خیریه برای مشارکت در تأمین این وسایل برای دانش آموزان نیازمند استان دعوت می کنیم.

 

موسی نژاد با اشاره به اینکه هم اکنون 600 خانواده مددجو در استان ایلام و یک هزار دانش آموز فرزندان این خانواده ها مورد حمایت موسسه عترت بوتراب هستند، تصریح کرد: این خانواده ها  خوشبختانه خدمات متنوعی از این موسسه دریافت می کنند.

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام نیز در این مراسم اظهار کرد: تهیه تبلت برای دانش اموزان نیازمند ایلامی توسط کمیته امداد و با مشارکت خیریه ها اقدامی بسیار ارزشمند و به یادماندنی است که نشان دهنده اشراف کمیته امداد به نیازمندی های ضروری دانش آموزان است.

 

«امیر مهردادی» افزود: از افتخارات آموزش و پرورش استان این است که کمیته امداد با تمام وجود به حمایت از دانش آموزان نیازمند پرداخته و نیازهای ضروری شان را مورد توجه قرار داده است و ما هم در این اداره کل با تمام وجود و امکاناتی که در اختیار داریم آماده همکاری با کمیته امداد هستیم.

 

وی همچنین به دانش آموزان  دریافت کننده این تبلت ها توصیه کرد: از این وسیله آموزشی صرفاً در راستای درس و تحصیل استفاده کنند و آن را یک وسیله بازی قلمداد نکنند.

 

رئیس شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان ایلام نیز در این مراسم، اظهار کرد: تاسیس کمیته امداد بزرگترین اقدام نظام در چهل سال گذشته در کمک به قشر ضعیف و نیازمند جامعه بوده است.

 

حجت الاسلام « علی چراغی پور» تصریح کرد: کمیته امداد در 40 سال گذشته بدون هیچ گونه توقع و چشم داشتی نیازهای ضروری مددجویان در زمینه های مسکن، اشتغال،بهداشت،خدمات فرهنگی و آموزشی و تأسیس مراکز نیکوکاری را مورد توجه قرار داده و خدمات ماندگاری به این قشر ارائه داده است.


در پایان این مراسم به صورت نمادین به تعدادی از دانش آموزان حاضر دستگاهه ای تبلت خریداری شده اهداء و کار توزیع این 116 دستگاه در سطح استان آغاز شد.

کد خبر 1022776

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha