نشر ارزش های والای اسلام و انقلاب، عشق حقیقی نیاز دارد

آیت الله عبادی گفت: نشر ارزش های والای اسلام و انقلاب، عشق حقیقی نیاز دارد که جامعه بشریت از چنگال غول های بیابانی آزاد شود و عدالت، محبت، خیرخواهی و عبودیت حاکم باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، آیت الله «سید علیرضا عبادی» امروز (۱۴ بهمن) در مراسم اختتامیه جشنواره لبیک عشاق در دانشگاه پیام نور اظهار کرد: عدل یعنی هر چیزی به اندازه خودش در جای خودش قرار بگیرد و ظلم یعنی هر چیزی در غیر جای بایسته آن قرار بگیرد.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه از راه ظلم نمی توان به اهداف انسانی رسید، گفت: در طول تاریخ و زمان معاصر، انسان های منحرف از راه صحیح انسانی هستند و خواهند بود، آنها از نظر عدد زیاد نیستند اما سلطه آنان خیلی زیاد است چون یاوران و کمک کنندگان ظلمه زیاد هستند.

 

وی ادامه داد: اروپا هرگز متمدن نبود و نیست، البته منظور اروپایی جغرافیایی و جمعیتی نیست بلکه مقصود فرهنگ و سیاست حاکم بر این سرزمین است که هیچ جایی تمدن را نشان نمی دهد.

 

آیت الله عبادی با اشاره به افسانه های دورغین اروپایی ها که برای کشف قاره امریکا ساختند، تصریح کرد: اروپایی ها به عنوان مهمان ناخوانده به قاره آمریکا رفتند و حدود ۸۰ میلیون از ۱۰۰ میلیون مردم بومی آن را قتل عام کردند و بر روی قبر آن ها ایالات متحده آمریکا را ساختند.

 

امام جمعه بیرجند با بیان اینکه امروز هم به میزانی که این وحشی ها مسلح شدند دنیا را ناامن کردند، گفت: در دانشگاه لازم است چند پایان‌نامه در خصوص خوی وحشیانه حکومت‌های غربی تهیه شود و شناسنامه آنان را به صورت مستند و مفصل به دنیا نشان دهند.

 

به گفته وی فرهنگ غرب و لیبرال دموکراسی غرب با کشتار، زورگویی، ویرانی کشورها، تحریم اقتصادی، انحراف مردم و از بین بردن ایمان و دیانت در سراسر دنیا مردم را آزار و رنج می‌دهند و لازم است دانشجویان در این باره تحقیق کرده و ارائه دهند.

 

آیت الله عبادی با انتقاد از افراد و کشورهای که با سکوت، فریاد و سلاح خود به استکبار جهانی کمک می کنند، افزود: کشورهای غربی و اسرائیل غاصب با تشکیل گروه های تکفیری داعش هر جنایتی را در سراسر دنیا انجام می دهند اما در مقابل کشورهای اسلامی و جبهه مقاومت را تروریست می نامند!

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه جشنواره لبیک عشاق امیدوار کننده است و تا عشق نباشد دفاع و شهادت معنا پیدا نمی‌کند، افزود: نشر ارزش های والای اسلام و انقلاب، عشق حقیقی نیاز دارد که جامعه بشریت از چنگال غول های بیابانی آزاد شود و عدالت، محبت،خیرخواهی و عبودیت حاکم باشد.

 

وی با بیان اینکه عشق به انسان جرأت و شهامت و شجاعت می دهد، عنوان کرد: با وجود شهدا و جبهه مقاومت امروز کوه یخ امریکا ذوب شده است و شما و نسل آینده باید ادامه دهنده راه شهدا و جبهه مقاومت باشید.

 

کد خبر 1022795

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha