تمام روستاهای بالای ۱۰ خانوار خوسف از نعمت برق بهره مند شدند

یوسفی از افتتاح ۵۵ پروژه برق رسانی خبر داد و گفت: ۹۹ درصد روستاهای شهرستان خوسف یعنی تمام روستاهای بالای ۱۰ خانوار شهرستان خوسف از نعمت برق برخوردارند.

«علیرضا یوسفی» امروز (14 بهمن) در حاشیه افتتاح پست برق شهرک نصرآباد خوسف به خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهار کرد: 99.9 درصد روستاهای شهرستان خوسف از نعمت برق برخوردارند.

 

مدیر توزیع نیروی برق شهرستان خوسف با بیان اینکه تمامی روستاهای بالای 10 خانوار خوسف از نعمت برق برخوردار هستند، افزود: روستاهای کمتر از 10 خانوار و نزدیک شبکه در دستور کار وزارت نیرو است و عملیات برق رسانی به آن ها به زودی آغاز خواهد شد.

 

وی از بهره برداری 55 پروژه برق رسانی در شهرستان خوسف با اعتبار 25 میلیارد و 308 میلیون ریال در قالب هشت سرفصل خبر داد و گفت: تأمین برق مسکن محرومین با اعتبار 13 میلیارد و 415 میلیون ریال، توسعه شبکه برق رسانی با اعتبار پنج میلیارد و 590 میلیون ریال، توسعه روشنایی معابر با اعتبار 603 میلیون ریال، تبدیل شیکه سیمی به شبکه کابل خودنگهدار با اعتبار 425 میلیون ریال از جمله پروژه هایی است که به بهره برداری رسیده است.

 

وی نصب لوازم اندازه گیری به تعداد 387 دستگاه واصلاح و سرویس لوازم اندازه گیری به تعداد 126 دستگاه را از دیگر خدمات اداره برق عنوان کرد و افزود: برق رسانی به شهرک نصرآباد با اعتبار  430 میلیون تومان به نمایندگی از 50 پروژه بخش مرکزی امروز افتتاح شد.

کد خبر 1022831

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha