افتتاح ۶۶ طرح عمرانی دهه فجر نکا ۱۵۰ شغل ایجاد می کند

محمودی گفت: با افتتاح و بهره برداری از ۶۶ طرح عمرانی در چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در نکا ۱۵۰ شغل ایجاد می شود.

«عقیل محمودی سفیدکوهی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران در نکا اظهار کرد: با وجود شرایطی که بواسطه شیوع کرونا در دنیا و کشور حاکم است و همه تنگناهای موجود، اقدامات بزرگی در راستای عمران، آبادانی، توسعه و پیشرفت در مناطق کمتر برخوردار شهرستان نکا و بخصوص روستاها در یک سال گذشته انجام شده است.

 

معاون فنی و امور عمرانی فرماندار نکا افزود: این پروژه ها و طرح های افتتاحی در دهه فجر در شهرستان نکا 66 طرح است که با اعتبار 850 میلیارد ريال در شهرستان نکا مازندران کلنگ زنی و افتتاح می شود و از مطالبات شهروندان نکایی بوده است که همزمان با چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به بهره برداری می رسد.

 

وی تصریح کرد: افتتاح پروژه های آبخیزداری، افتتاح مسکن و طرح های اشتغال بهزیستی و طرح های گردشگری از جمله طرح های افتتاح شده در ایام دهه فجر امسال تاکنون بود که با اعتبار 15 میلیارد ريالی در نکا به بهره‌برداری رسید و در مجموع 66 طرح  در بخش های آموزشی، زیربنایی، بنیاد مسکن، محرومان، اشتغال و.. افتتاح و کلنگ زنی می شود.

 

محمودی با اشاره به اینکه بیماری کرونا به عنوان بیماری که غافلگیرانه وارد عمل شد، خاطر نشان کرد: این بیماری بر  همه فعالیت ها تأثیر گذار بود که این تأثیر تنها مختص به کشور هم نبود در اروپا آمریکا هنوز بخشی از اقتصاد تعطیل است.

 

وی تصریح کرد: اولویت اصلی بر کنترل این بیماری بود که خوشبختانه فعالیت‌های عمرانی نیز در این بین علیرغم تشدید تحریم‌ها با مقاومت مردم و رهبر معظم انقلاب شرایط نسبتاً پایداری بوده است و طرح ها و پروژه های خوبی با وجود همه مشکلات در هفته دولت و دهه فجر اجرایی شده است.

 

معاون عمرانی فرماندار نکا یادآور شد: در شهرستان نکا در دوران کورنا با تمام توان برای مقابله با این ویروس وارد کار شدیم و شاهد جهشی مناسب در برنامه ها و عملکردها بودیم.

کد خبر 1022854

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha