نمایشگاه تولیدات بانوان سرپرست خانواده شهرک صنعتی کرمان برپا شد

مسئول جمعیت امام حسن علیه السلام شهرک صنعتی کرمان گفت: نمایشگاه متعلق به بانوان کارآفرین و خانم های سرپرست خانواده شهرک صنعتی هستند که ما این نمایشگاه را محدود به شهرک صنعتی نکردیم.

کیوان زارع در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان در حاشیه نمایشگاه صنایع دستی بانوان در امامزاده محمدعلیه السلام گفت: نمایشگاه متعلق به بانوان کارآفرین و سرپرست خانواده شهرک صنعتی است که البته این نمایشگاه را محدود به شهرک صنعتی نکردیم و از محلات دیگر هم درخواست شرکت داشتند که آن هم اضافه شدند.

 

 

مسئول جمعیت امام حسن شهرک صنعتی و مسئول نمایشگاه بیان کرد: حدود ۸۰ خانم نام نویسی کردند اما با توجه به محدودیت های کرونا فقط ۲۳ نفر امکان حضور در نمایشگاه و ایجاد غرفه پیدا کردند که صنایع دستی و هنرهای خانگی خود را به نمایش گذاشتند.

 

 

 

وی با بیان اینکه هدف از ایجاد این نمایشگاه ایجاد حس اعتماد به نفس در بانوان است زیرا بعضی از بانوان فقط با پول یارانه زندگی می کردند، افزود: این در حالی است که بعضاً در این نمایشگاه ۱۰ برابر مبلغ یارانه خود درآمد دارند.

 

 

زارع اظهار کرد: این یعنی آن بانوی سرپرست خانوار به این نتیجه رسیده که خود هم می تواند کار کند و از هنر خود استفاده کرده و درآمد داشته باشد.

 

 

وی افزود: حدود 90 درصد این بانوان سرپرست خانوار و اکثراً در شهرک صنعتی هستند البته از محلات دیگر هم درخواست داشتیم که آن ها نیز اضافه شدند.

 

 

 

کد خبر 1022860

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha