پویش مردمی « مهر مادری»  در گیلان برگزار می شود

حجت الاسلام پور یوسفی از راه اندازی پویش مردمی « مهر مادری» همزمان با میلاد حضرت زهرا(س)و روز مادر در شهرستان های استان گیلان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، حجت الاسلام « مجتبی پوریوسفی» امروز (سه شنبه،۱۴ بهمن)در جمع خبرنگاران با تبریک ایام الله دهه فجر و فرا رسیدن میلاد با سعادت حضرت زهرا(س) گفت: ایشان در عمر کوتاه اما پربرکت خود شهره به احسان و انفاق بوده اند و کمک به محرومان و ایتام از ویژگی های بارزشان بود.

 

دبیر جبهه انقلاب اسلامی گیلان با اشاره به ولایت مدار بودن گیلانی ها و پیروی آنها از این وجهه شخصیتی حضرت زهرا(س) در روزهای کرونایی افزود: مجموعه های مردمی و فعال در سطح استان گیلان به پیروی از دخت نبی مکرم اسلام در روزهای شیوع کرونا همواره در کنار مردم بوده و در قالب های مختلف از جمله مواسات و همدلی حمایت های مختلفی داشتند.

 

وی از تشکیل قرارگاه مردمی محله محور " جبهه همدلی" در سطح استان از روزهای نخست با حضور هیئت ها و گروه های جهادی و خیریه خبر داد و بیان کرد: این قرارگاه اقدام به ضدعفونی معابر، توزیع بسته های معیشتی و بهداشتی، حضور در بیمارستان ها و غیره کرده است.


پوریوسفی با اشاره به راه اندازی پویش مردمی مهر مادری در میلاد حضرت زهرا(س) تصریح کرد: هم زمان با میلاد حضرت زهرا (س) و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران و در ادامه فعالیت های قرارگاه مردمی محله محور اقدام به راه اندازی پویش مردمی "مهر مادری" در شهرستان های استان کردیم.

 

وی با بیان اینکه این پویش در سه حوزه توزیع نان، توزیع دارو و کرایه  خانه  محرومان فعالیت می کند خاطرنشان کرد: بیش از ۶۰ مجموعه مردمی شامل هیئات مذهبی، گروه های جهادی و خیریه و سایر مجموعه های مردمی که در محله های سطح استان در حال فعالیت هستند در این پویش مشارکت دارند.

کد خبر 1022863

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha