خانواده و تربیت دینی  اولویت تبلیغی خواهران طلبه باشد

آیت الله معلمی بابیان اینکه هجمه‌های زیادی از سوی دشمنان به پیکره خانواده وارد می‌شود، گفت: توصیه ما به خواهران طلبه این که در برنامه‌های تبلیغی خود، به مباحث خانواده و تربیت فرزند بیشتر بپردازند؛ چراکه دشمن در این مسئله، سرمایه‌گذاری کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، آیت الله«علی معلمی» امروز(14بهمن) درحاشیه بازدید حجت الاسلام والمسلمین« محمد باقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه درمازندران از مدرسه علميه فاطمه الزهرا(س) قائمشهراظهار کرد: این مدرسه با مجوز شوراي مديريت حوزه هاي علميه كشور فعاليت خود را با جذب 34 طلبه در سال 1390 در ساختمان قديمي يكي از مدارس متعلق به آموزش و پرورش اين شهر آغاز كرد.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری افزود: تا پيش از راه اندازي حوزه علميه خواهران قائمشهر ، بانوان علاقمندان به تحصيل در امور ديني به حوزه هاي علميه شهرهاي همجوار مراجعه مي كردند.

 

وی ضمن تبریک سالروز ولادت حضرت فاطمه (س)، گفت: تاسیس حوزه خواهران یک واجب بر زمین مانده در جامعه بود که به برکت انقلاب اسلامی احیا و اقامه شد؛ کمتر شهری در کشور داریم که مدرسه خواهران نداشته باشد.

 

آیت الله معلمی افزود: ضرورت حوزه علمیه خواهران از برادران کمتر نیست اگر بیشتر نباشد تاثیرگذاری بانوان در خانواده زیاد است بر این اساس انعقاد تفام نامه‌ای با وزارت آموزش و پرورش و شورای عالی حوزه های علمیه برای اولویت دادن به فارغ التحصیلان حوزه علمیه خواهران در جذب و همچنین بین حوزه علمیه خواهران و وزارت علوم برای اولویت دادن در جذب اساتید دانشگاه ضرورت دارد.

 

وی ادامه داد: در این صورت هم از یک سمت حوزه مطرح می شود و هم اشتیاق و علاقه در جامعه به سنت حوزه علمیه افزایش می‌یابد.

 

آیت الله معلمی در خاتمه بابیان این‌که هجمه‌های زیادی از سوی دشمنان به پیکره خانواده وارد می‌شود، گفت: توصیه ما به طلبه‌ها این است که در سخنرانی‌ها و برنامه‌های تبلیغی خود به‌خصوص در مجالس زنانه، به مباحث خانواده و تربیت فرزند بیشتر بپردازند؛ چراکه دشمن در این مسئله، سرمایه‌گذاری فراوانی کرده است.

کد خبر 1022936

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha