بازرسی های بهداشتی تشدید می شود

مدیر شبکه بهداشت شهرستان فاروج گفت: رعایت پروتکل های بهداشتی با تغییر رنگ شهرستان، کمرنگ شده که برای پیشگیری از عادی انگاری شهروندان، بازرسی ها از سطح شهر و اصناف افزایش می یابد.

«کریم ذوقی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در فاروج گفت: در ارزیابی های انجام شده در سطح استان، شهرستان فاروج پایین ترین رتبه (50 درصد) به لحاظ استفاده از ماسک را دارد که این روند با مشارکت مردم باید اصلاح شود.

 

مدیر شبکه بهداشت شهرستان فاروج با اشاره به 62 مورد پلمب واحدهای صنفی برای رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی افزود: بازدیدهای میدانی از سطح شهر به ویژه صنوف ادامه می یابد.

 

وی بیشترین صف و شلوغی را در نانوایی ها و دفاتر پیشخوان عنوان کرد و گفت: هرچند در دو هفته اخیر تست کرونا 5 تا 6 مورد از مراجعه کنندگان مثبت و روز گذشته هر 38 تست انجام شده منفی اعلام شده است اما هیچکدام از این  ها به معنی ساده انگاری در رعایت پروتکل های بهداشتی نیست.

 

ذوقی افزود: اگر شهرستان آبی در این بیماری هستیم اما در رعایت پروتکل های بهداشتی وضعیت نارنجی به سمت قرمز است و از این رور از روز گذشته بازرسی ها تشدید شده و ادامه می یابد.

 

وی گفت: در روزهای اخیر به چهار واحد خبازی تذکر داده شده و اگر رفتارها اصلاح نشود اجازه پلمب برای هر واحدی حتی بانک ها، در صورت رعایت نکردن پروتکل ها صادر شده است.

کد خبر 1022992

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha