کمک مسجد «وایتمن» به بیمارستان ها و مراکز واکسیناسیون «ویتینگتون»

مسجد وایتمن برنامه توزیع غذا در میان پرسنل بیمارستان و مراکز واکسیناسیون «ویتینگتون» را در دستور کار خود قرار داده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از « hamhigh»، مسجد وایتمن برنامه توزیع غذا در میان پرسنل بیمارستان و مراکز واکسیناسیون «ویتینگتون» را در دستور کار خود قرار داده است.

 

این کار برای بالا بردن روحیه و قدردانی از نیروهای «خدمات بهداشت ملی» (NHS) در بیمارستان ها و مراکز واکسیناسیون در حال انجام است.

 

این مسجد برای نیروهای خدمات بهداشت ملی در بیمارستان های «ویتینگتون» از جمله در بیمارستان «میدلسکس شمالی»، غذای گرم و میان وعده تهیه کرده است تا هنگام کار در خط مقدم مقابله با ویروس کرونا انرژی آنها را تامین کند.

 

«بی بی خان »،متولی مسجد وایتمن در این باره گفت: افراد زیادی در بیمارستان بوده اند که ما آنها را می شناسیم و از افرادی که درگیر بیماری کرونا بوده اند و یا حتی از خانواده های آنها مراقبت کرده اند.

 

وی افزود: بنابراین واقعاً مهم است ما به کارهایی که آنها در این شرایط سخت انجاممی دهند اذعان کنیم و راه هایی را برای قدردانی از آنها پیدا کنیم.

 

یکی از راه هایی که می توانستیم به نیروهای خدمات بهداشت ملی کمک کنیم این بود که به آنها بگوییم :گوش کنید ما اینجا هستیم ، انجمن ما اینجاست و ما می خواهیم بتوانیم از شما حمایت کنیم .اگرچه نمی توانیم حجم کار شما را کاهش دهیم اما می توانیم به شما نشان دهیم که برایمان اهمیت دارید.

کد خبر 1023068

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha