حفاظت از دستاوردهای انقلاب اسلامی یک وظیفه همگانی است

حجت الاسلام صمدزاده حفاظت از دستاوردهای انقلاب اسلامی را یک وظیفه همگانی دانست گفت: همه ملت ایران در حفاظت از دستاوردهای انقلاب سهیم هستند و باید با دفاع از منادیان و حافظان حقوق مردم، اجازه ندهیم که خط قرمزها روز به روز محدودتر شود.

حجت الاسلام «حسن صمدزاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در نشست تبیینی مبانی و مواضع اصولی، دستاوردها و آرمان های انقلاب اسلامی که با حضور مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد و مسئول کارگروه مساجد ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: امام خمینی (ره) بحران جنگ تحمیلی را با اتکا به نیروی مردمی به سرانجام رساند و امروزه نیز باید از ظرفیت حضور مردم در مسائل مختلف استفاده کرد.

 

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه چهارمحال و بختیاری ادامه داد: استقلال‌ طلبی، خودباوری و اعتماد به‌ نفس از دستاوردها و برکات انقلاب اسلامی است که در کارنامه ۴۲ ساله انقلاب می‌درخشد.

 

وی ابراز کرد: ایستادگی مردم و رهبری هوشمندانه امام خمینی (ره) باعث سرنگونی نظام شاهنشاهی شد و تا امروز بعد از ۴۲ سال دشمنان با به وجود آوردن توطئه های مختلف نتوانسته اند لطمه ای به این نظام بزنند.

 

حجت الاسلام صمدزاده حفاظت از دستاوردهای انقلاب اسلامی را یک وظیفه همگانی دانست گفت: همه ملت ایران در حفاظت از دستاوردهای انقلاب سهیم هستند و باید با دفاع از منادیان و حافظان حقوق مردم، اجازه ندهیم که خط قرمز ها روز به روز محدودتر شود.

 

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه چهارمحال و بختیاری ادامه داد: دهه فجر فرصتی برای بازگو کردن دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

 

خاطرنشان می شود: نشست های تبیینی مبانی و مواضع اصولی، دستاوردها و آرمان های انقلاب اسلامی به همت کارگروه مساجد چهل و دومین فجر انقلاب اسلامی در راستای اجرای طرح ۱۰ شب، ۱۰ مسجد در مرکز استان و شهرستان های ۱۰ گانه با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

 

دستگاه های عضو کارگروه مساجد شامل شورای سیاستگذاری ائمه جمعه، سازمان تبلیغات اسلامی، مرکز رسیدگی به امور مساجد، معاونت بسیج مساجد و محلات سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع)، اداره کل اوقاف و امور خیریه، ستاد اقامه نماز، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد هستند.

 

کد خبر 1023076

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha