مادران نمونه در استان اصفهان تقدیر می‌شوند

حجت الاسلام والمسلمین مهدی سلطانی از برگزاری همایش «شکوه مادری» در روز میلاد با سعادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه الزهرا(س) در این استان خبر داد.

حجت الاسلام «مهدی سلطانی»  در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان  گفت‌: روز چهارشنبه 15 ‌بهمن از ساعت 10 تا 12 همزمان با فرخنده ایام میلاد با سعادت حضرت فاطمه(س) محفل جشنی همراه با همایش «شکوه مادری» در محل اردوگاه شیخ بهایی نجف آباد برگزار خواهد شد.

 

معاون کانون‌های خدمت رضوی استان اصفهان افزود‌: همایش «شکوه مادری» طرحی است کشوری جهت تجلیل از مقام والای مادران شاخص که در استان اصفهان در این همایش از بانوان فرزندآور، بانوان واقف، خواهران خادم‌یار بارز و فعال وهمچنین مادرانی که در بحث اشتغال‌زایی فعالیت می‌کنند تکریم و تمجید خواهد شد.

 

حجت الاسلام سلطانی یادآور شد:‌ در حاشیه این همایش نمایشگاه اشتغال و کارآفرینی بانوان همراه با نماد‌های امام رضایی برگزار خواهد شد و گروه خادمیاران نذر رضوی در قالب طرح «طعم آهو» از میهمانان این محفل پذیرایی خواهند کرد.

گفتنی است ائمه جمعه استان اصفهان، مسئولان کمیته امداد امام خمینی(ره) استان به همراه تنی چند از مسئولان و مقامات استانی از مهمانان مدعو به این محفل هستند.

کد خبر 1023085

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha