بهورز خانه بهداشت جویبار به خیل شهدای سلامت پیوست

بابایی گفت: شکر رحیمی پطرودی بهورزخانه بهداشت پطرود شبکه بهداشت و درمان شهرستان جویبار به خیل شهدای سلامت پیوست.

 «سیمین بابایی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرستان ساری، اظهار کرد: شکر رحیمی پطرودی بهورزخانه بهداشت پطرود شبکه بهداشت و درمان شهرستان جویبار به خیل شهدای سلامت پیوستند.

 

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی مازندران بیان کرد: این شهید گرانقدر که از جانبازان دفاع مقدس بودند بر اثر ابتلا به بیماری کرونا طی دو هفته اخیر در بیمارستان حاج عزیزی جویبار بستری بود اما بر اثر ضایعات ریوی ناشی از بیماری کرونا پس از ۲۸ سال خدمت به مردم دعوت حق را لبیک گفت.

 

وی بیان کرد: از بدو شیوع ویروس کرونا تاکنون ۱۵ نفر از کادر درمانی بیمارستان‌های و مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران به جمع شهدای مدافع سلامت پیوستند.

 

بابایی تصریح کرد: در چند ماه اخیر به دلیل شیوع کرونا فعالیت جامعه پزشکی بیشتر شده است نشان داد که جامعه پزشکی ایران یک جامعه ایثارگر بوده و به قسم خود پایبند هستند.

 

وی اظهار کرد: کادر بهداشتی و درمان برای سلامت جامعه و ارتقای سلامت هیچ محدودیتی قائل نیستند و همه هستی خود که جانشان است در طلب اخلاص تقدیم می کنند.

 

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی مازندران با بیان اینکه ما سرمایه های بزرگی را از دست دادیم، گفت: پزشکان سرمایه بزرگ جامعه هستند که جبران کردن آن ها ممکن نیست.

 

وی با تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی، گفت: مردم پیشگیری را جدی بگیرند تا روند بیماری کاهش پیدا کند وشاهد از دست دادن جامعه فرهیخته و مردم نباشیم.

 

کد خبر 1023147

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha