برگزاری مسابقات قرآنی و ورزشی در محله های پشت بازار و درب دلاکان

خسروی با اشاره به برگزاری برنامه های گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی، گفت: مسابقات قرآنی و وروزشی در محله های پشت بازار و درب دلاکان خرم آباد برگزار می شود.

« امیر حسین خسروی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت: مسابقات قرآنی( تلاوت تحقیقی و ترتیلی) به مناسبت دهه فجر در شب ولادت حضرت زهراسلام الله علیها  در این کانون فرهنگی هنری مسجد برگزار شده است.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری شهدای پشت بازار همچنین از برگزاری همایش روز خانواده خبرداد و افزود: در این همایش از نفرات برتر مسابقات قرآنی در دو بخش برادران و خواهران تجلیل می شود.

 

وی اذعان داشت: همایش روز خانواده با توجه به شرایط کرونایی جامعه در بام خاطره ها و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

 

خسروی در ادامه از برگزاری مسابقات ورزشی با هدف گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی خبرداد و ادامه داد: مسابقه جام فوتسال بین تیم های جوان و نوجوان محلات پشت بازار درب دلاکان، فلک الدین و پاچنار به صورت متمرکز برگزار شد.

 

 

وی خاطرنشان کرد: این مسابقه با مشارکت کانون شهدای پشت بازار، پایگاه اجتماعی امام محله، دفتر تسهیلگری، سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری به میزبانی سالن پشت بازار برگزار شد.

 

خسروی بیان کرد: در این سری از مسابقات به تیم های اول و دوم جوان و همچنین اول و دوم نوجوانان مدال و کاپ قهرمانی به تیم های اول اهدا می شود.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری شهدای پشت بازار اظهار کرد: جوایز برگزیدگان مسابقات ورزشی در روز کوهپیمایی بام خاطرهها به تیم های برنده اهدا می شود.

کد خبر 1023149

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha