خیریه آبشار عاطفه ها در رفسنجان ۲۰ سری جهیزیه به نوعروسان جوان اعطا کرد

مدیرعامل مؤسسه خیریه آبشار عاطفه ها رفسنجان گفت: امروز ۲۰ سری جهیزیه به مناسبت میلاد با سعادت حضرت زهرا (س) به نوعروسان رفسنجان اهدا شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رفسنجان نجمه قاسمی چهارشنبه (۱۵بهمن) در این آئین؛ سالروز میلاد حضرت‌ فاطمه زهرا(س) و پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفت و بیان کرد: همانطور که‌ حضرت فاطمه (س) در شب ازدواج خود لباس خود را به یک نیازمند هدیه داد؛ خیرین رفسنجان هم{با تأسی به آن حضرت} و با همکاری با مؤسسه خیریه آبشار عاطفه ها به نیازمندان تحت پوشش این مؤسسه کمک های درمانی، جهیزیه ای، تکریم ایتام و اشتغالزایی ارائه می دهند.

 

 

 

مدیرعامل مؤسسه خیریه آبشار عاطفه ها رفسنجان تصریح کرد: در این راستا خیرین تهیه‌ ۲۰ سری جهیزیه را در رأس امور خود قرار دادند تا به دست نوعروسان بی بضاعت برسد و دل هایی را خوشحال کنند.

 

 

 

 

وی تصریح کرد: آئین توزیع این جهیزیه‌ ها را در روز میلاد حضرت زهرا سلام الله علیها و روز زن قرار دادیم تا شروع زندگی این زوج ها با این وسایل همراه با خیر و برکات باشد.

 

 

قاسمی ادامه داد: خیرین برای تهیه‌ اقلام جهیزیه‌ شامل یخچال، اجاق گاز، فرش و پتو و دیگر اقلام ضروری در مجموع یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال هزینه تخصیص دادند.

 

 

قاسمی با بیان اینکه تاکنون خیرین‌ موسسه آبشار عاطفه‌ های رفسنجان به ۳۰۰ نوعروس جهیزیه اعطا کردند؛ از متمکنین خواست این حرکت خداپسندانه را ترویج دهند تا عدالت اجتماعی‌ برقرار شود.

 

 

کد خبر 1023272

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha