استقبال خوب ایده پردازان اتاق فرار از جشنواره راز گشا

دبیر اجرایی جشنواره راز گشا ضمن اشاره به استقبال خوب طراحان و ایده پردازان اتاق فرار از جشنواره راز گشا گفت: تا کنون استقبال خوبی از جشنواره راز گشا شده و امیدواریم تا در ادامه جشنواره هم این استقبال ادامه پیدا کند.

خبرگزاری شبستان، گروه قرآن و معارف به نقل از روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، سید محمدعلی سیدخاموشی، دبیر اجرایی جشنواره رازگشا در رابطه با این جشنوراه به خبرنگار سازمان تبلیغات اسلامی توضیح داد: رازگشا، جشنواره ایده پردازی و طراحی اتاق فرار بوده که از اول بهمن تا  پانزدهم اسفند برگزار خواهد شد و البته با توجه به استقبال مخاطبین امکان تمدید زمان جشنواره وجود خواهد داشت.

وی در رابطه با موضوعات جشنواره مطرح کرد: افراد برای شرکت در این جشنواره یا با ایده اولیه یا با طرح کامل وارد میشوند که این ایده ها و طرح ها همه به اسم شخص شرکت کننده یا شرکت کنندگان ثبت می‌شوند.


سیدخاموشی در این باره توضیح داد: البته در جشنواره این طرح‌ها هستند که داوری میشوند به این دلیل که طرح‌ها کامل‌تر بوده و جزئیات بازی به طور کامل در آن مطرح خواهد شد.


دبیر اجرایی جشنواره رازگشا در رابطه با جوایز این جشنواره مطرح کرد: از بين ده طرح برتر که جایزه جشنواره به آن‌ها تعلق میگیرد به نفر اول، یک مکان برای اجرا ایده اتاق فرار، به نفر دوم هفت میلیون تومان پول نقد و به نفر سوم پنج ميليون تومان پول نقد تعلق خواهد گرفت. 


سیدخاموشی بیان کرد: يك سري نشست انتقال تجربه در حين جشنواره برگزار خواهد شد که شب‌ها از صفحه جشنواره پخش میشود و يك شب در ميان هم با صاحبان اتاق‌های فرار كه موضوعات خاصي داشتند گفت‌و‌گویی خواهیم داشت.

وی در ادامه بیان کرد: از میان افرادی که برای شرکت در جشنواره اقدام میکنند افرادی هستند که به شیوه ثبت طرح آگاهی ندارند که ما برای آن‌ها کارگاه ثبت ایده و طرح برگزار کرده و بعد از آموزش همه موارد مربوط به آن طرح نوشته شده توسط افراد حاظر در این کارگاه‌ها را ثبت کرده و میان آن ها داوری صورت خواهد گرفت.

دبیر اجرایی جشنواره رازگشا در پایان خاطر نشان کرد: استقبال خوبی از جشنواره صورت گرفته و امیدواریم تا با استقبال بیش از پیش شرکت کنندگان، اتفاقات خوبی برای فضای این سرگرمی در کشور بیفتد

کد خبر 1023297

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha