تقدیر از مبلغات شهرستان شازند/بانوان مبلغ نقش موثر در فرهنگ سازی دارند

در مراسمی همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر و میلاد با سعادت حضرت زهرا(س) از مبلغات شهرستان شازند تقدیر شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، حجت الاسلام سید «احمد مهدی نژاد» در این مراسم ضمن تبریک به مناسبت میلاد با سعادت حضرت زهرا(س) و روز زن گفت: بانوان باید با الگو گیری از این بانوی بزرگ اسلام، در مسیر ارزش های دینی و انقلابی گام بردارند.

 

امام جمعه شهرستان شازند همچنین ضمن تقدیر از فعالیت های انجام شده در راستای تبلیغ فرهنگ و معارف دینی در جامعه افزود: امید است با این فعالیت ها بتوانیم گامی موثر در راستای ترویج فرهنگ دینی در جامعه برداریم چرا که بانوان مبلغه نقش موثری در این راستا دارند.

 

در ادامه این مراسم حجت الاسلام «رضا روشن روان» نیز ضمن تقدیر از بانوان مبلغه گفت: حضور بانوان مبلغ در مدارس امین و در بین نسل جوان و نوجوان امری ضروری بود که اداره تبلیغات اسلامی شهرستان شازند در این راستا موفق عمل کرده است.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان شازند با اشاره به فعالیت های گسترده مبلغان در بخش های مختلف اضافه کرد: این حضور بقدری مورد استقبال قرار گرفت که شبکه های معاند و رسانه های ضد انقلاب احساس خطر کرده و به یاوه گویی و دروغ پراکنی در این زمینه پرداختند.

 

همچنین حجت «الاسلام حامد زمانی» نیز در این مراسم ضمن تقدیر از بانوان مبلغ گفت: شما بانوان با حضور خود در مراکز و مجامع مختلف به فرهنگ سازی در راستای ترویج مبانی و ارزش های دینی و اسلامی می پردازید که این مهم جای تقدیر و تشکر دارد.

 

معاونت تبلیغ حوزه های علمیه استان مرکزی با اشاره به آسیب های اجتماعی مختلف بیان کرد: جلوگیری از آسیب های اجتماعی و آگاه سازی جوانان و نوجوانان و خانواده های آنان از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

 

در این مراسم از 9 نفر از بانوان مبلغ شهرستان که فعالیت های گسترده ای را در امر تبلیغ امور دینی و فرهنگی داشتند با اهدا لوح و هدایایی تقدیر شد.

کد خبر 1023305

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha