هر ایرانی باید از تبلیغ کالای خارجی احساس شرم و نسبت به تولید داخلی تعصب داشته باشد

استاندار کرمان گفت: هر ایرانی باید از تبلیغ کالای خارجی احساس شرم و بر عکس در تبلیغ کالای ایرانی احساس غرور و سربلندی کند و تعصب به خرج دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان، علی زینی وند چهارشنبه (15 بهمن) در افتتاح هایپر گالری کالا منزل «انتخاب من» و دفاتر مسئولیت های اجتماعی گروه انتخاب در حوزه سلامت گفت: این مجموعه بزرگی است و سرمایه گذاری زیادی در زمان کوتاهی شده و اشتغال قابل توجهی را ایجاد کرده است.

 

 

 

استاندار کرمان اظهارکرد: محور چنین مجموعه های بزرگی کالاهای داخلی باید باشد و واقعاً کالاهای خارجی نان تبلیغاتشان را می خورند؛ یکی از نساجی ها در استان یزد به بنده می گفت برای آنکه کالای ما به فروش برسد برچسب و برند ترک می زنیم و در بازار تهران به فروش می رسانیم که این جای شرمندگی برای همه ما دارد.

 

 

 

وی ادامه داد: جوانان، تحصیل کرده ها و شرکت های دانش بنیان باید در حوزه برندینگ و تبلیغ کالای مرغوب ایرانی برنامه ریزی کنند و با فنون جذاب تبلیغاتی و با استفاده از بستر بی انتهای فضای مجازی بر روی کالای ایرانی تعصب به خرج بدهند.

 

 

زینی وند افزود: ایران به جایی رسیده که هر ایرانی باید از تبلیغ کالای خارجی احساس شرم کند و بر عکس در تبلیغ کالای ایرانی احساس غرور و سربلندی کند و امیدواریم این مجموعه در تبلیغ و توزیع کالای ایرانی همچنان که بوده در این مجموعه نیز سرآمد باشد.

 

 

وی ادامه داد: یک مجموعه بزرگ در استان بزرگ باید بتواند در فراز و فرودهایی که برای کشور پیش می آید در تنظیم بازار نقش اجتماعی، انسانی و ملی خود را ایفا کند و ما از  گروه بزرگ انتخاب این توقع را داریم و نگذارد مردم در تلاطم بازار با افزایش نامتوازن و غیرواقعی قیمت ها آسیب ببیند.

 

 

 

استاندار کرمان افزود: حتماً باید چینش و توزیع کالا در چنین مجموعه ای به گونه ای باشد که همه اقشار جامعه نه تنها برای دیدن بلکه برای خریدن هم مراجعه کنند و همچنین کالای مرغوب کرمانی بیشتر در این مجموعه دیده شوند.

 

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود ادامه داد: امروز این مجموعه را افتتاح کردیم و مجموعه بسیار خوبی است و به گفته سرمایه گذار حجم سرمایه گذاری انجام شده 500 میلیارد تومان است و برای 300 نفر هم اشتغال زایی دارد.

 

 

 

زینی وند بیان کرد: این مجموعه یکی از مجموعه های منحصر به فرد کشور است و تقریباً با بازدیدی که داشتیم همه لوازم خانگی به صورت کامل دارد و خریداران همه لوازم خانگی را می توانند در این مجموعه تهیه کند.

 

 

 

وی افزود: انواع لوازم خانگی در سطوح مختلف قیمتی برای خریداران در این مجموعه عرضه می شود و تخفیف خوبی دارد و فروش آن در سراسر کشور است.

 

 

 

استاندار کرمان گفت: اینجا اولین مجموعه ای است که در استان کرمان راه اندازی شده و بیش از 90 درصد کالاهای این فروشگاه کالای ایرانی است و این ویژگی های خیلی خوب را داشت و همچنین چینش وسایل طراحی خوبی دارد.

 

 

 

وی ادامه داد: نمونه این مجموعه را پیش از این در استان کرمان نداشتیم در واقع به صورت معدود در کشور نمونه این فروشگاه ها با این تنوع کالا وجود دارد و به نظر می رسد مجموعه خوبی است ضمن اینکه محصولات آن ایرانی است و بخش عمده از محصولات کرمان هم می تواند در اینجا به فروش برسد.

 

 

کد خبر 1023380

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha