افتتاح بیش از ۶۷۵ میلیارد ریال پروژه در شهرستان بروجن

ملکی از افتتاح ۲۳ طرح با اعتباری بالغ بر ۶۷۵ میلیارد ریال در شهرستان بروجن خبر داد و گفت: با راه اندازی این پروژه ها زمینه اشتغال مستقیم ۷۰ نفر در شهرستان ایجاد شد.

«مسعود ملکی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: همزمان با چهل و دومین دهه فجر انقلاب طرح های متنوعی در شهرستان بروجن با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری افتتاح شد.

 

فرماندار شهرستان بروجن از افتتاح 23 طرح با اعتباری بالغ بر 675 میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد و افزود: با راه اندازی این پروژه ها زمینه اشتغال مستقیم 70 نفر در شهرستان ایجاد شد.

 

وی با بیان اینکه این طرح ها از طرف 9 سازمان به بهره برداری رسید، اظهار کرد: طرح های افتتاح شده در حوزه های آموزشی، صنعتی، ورزشی، کشاورزی و مسکونی بودند.

 

ملکی ساماندهی گلزار شهدا، سالن ورزشی، تولیدی ماسک و لباس‌ های بیمارستانی، روکش آسفالت، گلخانه و پنج مدرسه را از شاخص ترین برنامه های افتتاح شده در این شهرستان برشمرد.

 

فرماندار شهرستان بروجن با اشاره به کلنگ زنی شش پروژه به مناسبت دهه مبارک فجر، تصریح کرد: میزان اعتبار پیش بینی شده برای تکمیل این طرح ها بیش از 73 میلیارد ریال است.

 

ملکی خاطرنشان کرد: در دهه فجر سال جاری بیش از یک هزار برنامه فرهنگی و هنری در سراسر شهرستان برگزار شده است.

 

کد خبر 1023398

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha