تجلیل از ۶ حافظ کل قرآن کریم در جشن «فجر فاطمی» آران و بیدگل

مدیر مهد قرآن و ولایت آران و بیدگل گفت: همزمان با دهه فجر و ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) جشن بزرگ «فجر فاطمی» همراه با تجلیل از ۶ حافظ کل قرآن کریم در آران و بیدگل برگزار شد.

حجت الاسلام حجت الله جلالی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: همزمان با دهه فجر و سالروز ولادت صدیقه طاهره حضرت فاطمه زهرا(س) جشن بزرگ «فجر فاطمی» به همت موسسه قرآن و ولایت آران و بیدگل برگزار شد.

 

مدیر مهد قرآن و ولایت شهرستان آران و بیدگل افزود: این مراسم با حضور حجت الاسلام ابوالفضل سلیمانی امام جمعه آران و بیدگل و حسن اسماعیلی رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) این شهرستان و بیش از ۲۵۰ حافظ کل قرآن کریم در سالن شهید فخری زاده مهد قرآن کریم آران و بیدگل برگزار شد.

 

حجت الاسلام جلالی افزود: در این جشن شادیانه، از ۶ حافظ کل قرآن کریم که امسال موفق به اتمام حفظ کل قرآن شده بودند و همچنین از برترین مربی قرآن و برترین های کلاس های بخش تخصصی حفظ قرآن خواهران مؤسسه و برترین های مسابقات استانی و کشوری تجلیل شد.

 

وی افزود: قرائت قرآن، سخنرانی امام جمعه آران و بیدگل، دکلمه خوانی، برگزاری مسابقه فرهنگی و مدیحه سرایی و مولودی خوانی مداح اهل بیت(ع) حمید شاهمیرزایی از دیگر برنامه های این جشن شادیانه بود.

 

مؤسسه مهد قرآن کریم و ولایت آران و بیدگل به واسطه فعالیت‌های مداوم در آموزش قرآن آموز و ترویج فرهنگ قرآنی از سال ۱۳۸۲ در چندین سال پیاپی رتبه نخست استان اصفهان و در سال ۱۳۸۷ هم رتبه نخست کشور را در زمینه فعالیت های قرآنی کسب کرده است.

کد خبر 1023432

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha