دستاوردهای انقلاب اسلامی غیرقابل مقایسه با دوران ستم‌شاهی است

حجت‌الاسلام علیپور با اشاره به اینکه باید قدردان خون شهدا باشیم گفت: دستاوردهایی که پس از پیروزی انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا و مجاهدت‌های جوانان و متخصصین این مرز و بوم به وقوع پیوسته، غیرقابل مقایسه با دوران ستم‌شاهی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «حجت‌الاسلام سعید علیپور» امروز (پنجشنبه ۱۶ بهمن) در آئین غبارروبی گلزار شهدا اندیمشک که به مناسبت دهه فجر برگزار شد، ضمن گرامیداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار کرد: انقلاب اسلامی با نام مبارک معمار کبیر انقلاب عجین گشته و حاصل مجاهدت‌های جوانان، مردان و زنان ملت ایران اسلامی و خون شهدا است.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی اندیمشک به نقش‌آفرینی و مجاهدت‌های شهدای انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: شهدا مردانه در مقابل دژخیمان رژیم ستم‌شاهی ایستادند تا آزادگی و سرافرازی را برای ما به ارمقان بیاورند.

 

وی با بیان اینکه باید قدردان خون شهدا باشیم تصریح کرد: دستاوردهایی که پس از پیروزی انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا و مجاهدت‌های جوانان و متخصصین این مرز و بوم به وقوع پیوسته، غیرقابل مقایسه با دوران ستم‌شاهی است.

 

حجت‌الاسلام علیپور یاد آور شد: برای تداوم راه امام و شهدا باید وصیت امام خمینی (ره) و نصایح رهبر معظم انقلاب را سرلوحه و در دستور کارهای خود قرار دهیم.

 

در ادامه این آئین، شرکت‌کنندگان ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های والای امام و شهدا، گلزار شهدای اندیمشک را عطرافشانی و غبارروبی کردند.

 

کد خبر 1023528

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha