برگزاری نمایشگاه مجازی عکس، پوستر و صنایع دستی ایران در بمبئی

خانه فرهنگ جمهوری اسلامی ایران در آستانه چهل و دومین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران نمایشگاه مجازی سه بعدی عکس ، پوسترو صنایع دستی ویژه ایام الله دهه فجررا برگزار کرد.  

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در این نمایشگاه سه بعدی تصویر مختلفی از صنایع دستی هنرمندان ایران اسلامی به نمایش گذاشته شد.

آشوری وابسته فرهنگی و مسئول خانه فرهنگ ج.ا. ایران در بمبئی ضمن تبریک چهل و دومین سالگرد انقلاب اسلامی با اشاره به اهمیت بالای آگاهی بخشی جامعه هندوستان به ویژه نسل جوان با صنایع دستی زیبا و شگفت انگیز ایران زمین گفت: امروزه فضای مجازی باعث شده تا همه جوامع به راحتی با یکدیگر ارتباط داشته باشند و در اسرع وقت و بدون صرف هزینه های گزاف فعالیت های مختلف عرصه فرهنگ وهنر با یکدیگر به اشتراک گذارند و از آنها لذت ببرند، در همین راستا خانه فرهنگ ج.ا. ایران در بمبئی به مناسبت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی نمایشگاه مجازی صنایع دستی را تهیه و برای بازدید مردم هنر دوست هند به ویژه نسل جوان که علاقه زیادی به هنر ایرانی دارند  را به اشتراک گذارد.

آدرس این نمایشگاه سه بعدی در صفحات مجازی فیس بوک، توییتر، اینستا گرام و همچنین اطلاع رسانی واتس آپ در اختیار هنردوستان قرار گرفته است.

 علاقمندان برای بازدید از نمایشگاه مذکور می توانند به آدرس https://www.artsteps.com/embed/60179480e5aa4210afbed0ff/560/315  مراجعه کنند. 

کد خبر 1023534

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha