پادکست «بهشت زیبای من» در کانون «دوستان ‌آسمانی» تولید شد

گواهیان از تولید پادکست «بهشت زیبای من» به همت گروه رسانه ای «ماح» کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» شهرستان جهرم خبر داد.

«مسعود گواهیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: همزمان با گرامی داشت سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن، گروه رسانه ای «ماح» وابسته به کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی»، مسجد «امام حسین (ع)» شهرستان جهرم اقدام به تهیه و تولید پادکست با عنوان «بهشت زیبای من» کرده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی»، مسجد «امام حسین (ع)» شهرستان جهرم با اشاره به اینکه زمان این پادکست ۶ دقیقه و ۶ ثانیه است، عنوان کرد: نویسندگی، تهیه و تنظیم، ضبط و صداپیشگی این اثر توسط اعضای کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» انجام شده است.

 

وی بیان کرد:‌ این پادکست به بیان بخشی از کتاب «فاطمه فاطمه است» به قلم «علی شریعتی» در وصف حضرت زهرا (س) می پردازد و در پایان نیز مطالعه این کتاب را به مخاطبان توصیه می کند.

 

گواهیان ادامه داد: پادکست «بهشت زیبای من» به نویسندگی و تهیه و تنظیم «علی اصغر مصدقی» انجام شده و «زهرا افروشه» نیز گویندگی آن را عهده دار بوده است.

 

وی با اشاره به اینکه پادکست «بهشت زیبای من» در استودیو «ماح»، کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» ضبط  و تولید شده است، گفت: پیش از این نیز آثار دیگری به مناسبت های مختلف به وسیله گروه رسانه ای «ماح» تولید شده بود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی»، مسجد «امام حسین (ع)» شهرستان جهرم در پایان اظهار کرد: گروه رسانه ای «ماح»، که به همت اعضای کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» شکل گرفته تا کنون آثار مختلف صوتی و تصویری در قالب های گوناگون مستند، انیمیشن، موشن گرافیک، پادکست و... را تولید کرده است.

 

گواهیان در پایان با قدردانی از اعضای این کانون در تولید و ساخت آثار فاخر تصویری و ویدیویی، خاطرنشان کرد: این آثار در گروه های مختلف فضای مجازی کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» در پیام رسان های مختلف به اشتراک گذاشته شده است.

 

به گزارش شبستان، پادکست «بهشت زیبای من» در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» در راستای طرح ملی «ایران قوی»‌ در قالب رواق «رسانه» تولید شده است.

 

به گزارش شبستان، کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی»،‌ مسجد «امام حسین (ع)» شهرستان جهرم از کانون های فعال استان و کشور است که همه ساله در جشنواره های مختلف حائز رتبه های برتر کشوری و استانی می شود.

 

این کانون که بنای فعالیت های فرهنگی آن پس از دوران دفاع مقدس بنا نهاده شده است، اکنون با برخورداری از بیش از یک هزار و ۵۰۰ جوان و نوجوان مسجدی، به عنوان یک نهاد پیشرو و پیشگام تراز انقلاب اسلامی در آمده و خروجی آن مدیران توانمند و جوانان عالم و تحصیلکرده بسیاری است که هر کدام از آنها در جای جای کشور مشغول به فعالیت در خدمت رسانی به مردم هستند.

 

همچنین ‌گروه رسانه ای «ماح» وابسته به کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» بیش از ۱۰ سال است در زمینه ساخت مستند در حوزه دفاع مقدس و جهان اسلام فعالیت دارد و کارهای ساخته شده در این مرکز بارها در جشنواره های مختلف موفق به دریافت مقام برتر شده است.

 

تولیدات مرکز برای مخاطب داخلی فراتر رفته و به زبان های مختلف ویژه مخاطبان خاورمیانه با محتوای بیداری اسلامی و جنگ سوریه و یمن و حتی مسلمانان میانمار انجام شده است.

 

مقام اول در جشنواره استان ایثار، جشنواره کشوری حضور، جشنواره فیلم ره آورد سرزمین نور، جشنواره استانی ادارات برق، جشنواره استانی ققنوس، همکاری با شبکه ها بین المللی مقاومت اسلامی و... تنها بخشی از دستاوردهای گروه رسانه ای «ماح» بوده است.

 

 

کد خبر 1023538

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha