برگزاری مراسم جشن میلاد حضرت زهرا(س) درشهرستان الیگودرز

حجت الاسلام مرادی گفت: به مناسبت میلاد حضرت زهرا(س) در شهرستان الیگودرز جشن میلاد حضرت زهرا(س) و جشن تکلیف دختران در الیگودرز برگزار شده است.

حجت الاسلام «علیرضا مرادی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان با گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی، اظهار داشت: ایام الله فجر فرصتی برای ترویج و نهادینه سازی آرمان های انقلاب است.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری حضرت علی اصغر(ع) افزود: در کانون فرهنگی هنری حضرت علی اصغر تلاش شده است با برنامه ریزی در راستای ترویج و نهادینه سازی آرمان های انقلاب با استفاده از ابزار فرهنگی و هنری اقدام شود.

 

وی افزود: برگزاری مراسم جشن انقلاب، برگزار برنامه های فرهنگی وهنری، برگزاری مسابقات ورزشی و قرآنی و برپایی محافل نورانی انس باقرآن از جمله برنامه های این کانون فرهنگی هنری مسجد است.

 

حجت الاسلام مرادی در ادامه از برپایی مراسم جشن میلاد حضرت زهرا(س) در شهرستان الیگودرز خبرداد و افزود: به مناسبت میلاد حضرت زهرا(س) در شهرستان الیگودرز جشن میلاد حضرت زهرا(س) و جشن تکلیف دختران در الیگودرز برگزار شده است.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری حضرت علی اصغر(س) افزود: همزمان با ولادت حضرت زهرا(س) و روز مادر جشن تکلیف دختر در کانون حضرت علی اصغر(ع) به همراه اهدای جوایز ویژه برگزار شد.

 

وی با بیان اینکه برنامه های گرامیداشت دهه فجرانقلاب اسلامی در دو حوزه حضوری و مجازی برگزار می شود، اظهار کرد: برنامه های حضوری با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار می شود.

کد خبر 1023581

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha