جشن انقلاب در مسجد جامع مرادلو برگزار شد

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای مرادلو گفت: جشن انقلاب همزمان با ایام الله دهه مبارکه فجر در مسجد جامع مرادلو با حضور «محمود عباس زاده» نماینده مردم مشگین شهر در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

«ابوطالب رجایی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: جشن انقلاب همزمان با ایام الله دهه مبارکه فجر در مسجد جامع مرادلو با حضور «محمود عباس زاده» نماینده مردم مشگین شهر در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای مرادلو تصریح کرد: البته این برنامه فرهنگی زمینه بیان مشکلات روستا و منطقه برای مسئولان شد و امیدواریم در سایه پیروزی انقلاب اسلامی شاهد پیشرفت و توسعه کارهای عمرانی و آبادانی در مناطق روستایی باشیم.

 

وی ادامه داد: اجرای گروه سرود کانون با نواهای انقلابی و حماسی و تجدید بیعت با آرمان های امام خمینی (ره) و شهدا از دیگر بخش های این برنامه معنوی بود.

 

رجایی اضافه کرد: البته به دلیل شیوع بیماری کرونا این مراسم به صورت محدود و با رعایت پروتکل های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک و مواد ضدعفونی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای مرادلو افزود: در راهپیمایی مجازی 22 بهمن نیز با مشارکت بالا تلاش خواهیم کرد تا نشان دهیم که پای این انقلاب ایستاده ایم و اجازه نخواهیم داد دشمنان با تحریم تهدید کنند.

 

رجایی عنوان کرد: عملکرد و فعالیت های این کانون برای مشارکت در طرح ملی «ایران قوی» در سامانه بچه های مسجد ثبت شده است.

کد خبر 1023592

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha