نشست «انقلاب اسلامی ، ولایت فاطمی» در آران و بیدگل برگزار شد

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آران و بیدگل گفت: نشست «انقلاب اسلامی ، ولایت فاطمی» ویژه مداحان و ذاکران اهل بیت(ع) و مسؤولان هیئات مذهبی همراه با تجلیل از مداحان پیشکسوت آران و بیدگل برگزار شد.

حجت الاسلام «سمیع الله مردان» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: در آستانه چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و همزمان با ولادت با سعادت حضرت زهرا(س) نشست «انقلاب اسلامی ، ولایت فاطمی» ویژه مداحان و مسؤولان هیئات مذهبی آران و بیدگل برگزار شد.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی آران و بیدگل افزود: این مراسم با مشارکت کمیته قرآن و تشکل های دینی، کانون مداحان و شورای هیئات مذهبی و با سخنرانی حجت الاسلام ابوالفضل سلیمانی امام جمعه آران و بیدگل در شبستان حضرت زهرا(س) امامزاده هادی(ع) برگزار شد.

حجت الاسلام مردان افزود: در این مراسم که با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد، مداحان اهل بیت(ع) «حسن هارونی»، «عباد صالحی»، «محمدجواد میرزایی»، «محمدرضا ایجادی» به مولودی خوانی و ذکر مناقب حضرت زهرا(س) پرداختند.

 

مسؤول کمیته قرآن، مساجد، روحانیت و تشکل های دینی ستاد دهه فجر بیان داشت: در این برنامه از ذاکران و پیشکسوتان عرصه مداحی شهرستان آران و بیدگل «حسین عسگری»، «عبدالکریم رحمتی»، «جواد یزلانی»، «محمد سلمانی»،« احمد زاهدی»، «علی اصغر خدمتی» تجلیل شد.

 

حجت الاسلام مردان افزود: شعرخوانی دو تن از شاعران آیینی و تجلیل از امیرحسین غفاریان و محمدجواد اهلی دو تن از مداحان جوان که در سال جاری صاحب رتبه کشوری شده اند، از دیگر برنامه های این همایش مذهبی بود./

کد خبر 1023601

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha