استان البرز ۵۲ شهید در دوران شکل گیری انقلاب تقدیم کرده است

رستمیان با اعلام خبر زیباسازی چهارمین گلزار شهداء بزرگ کشور در آستان مقدس امامزاده محمد(ع) گفت: استان البرز ۵۲ شهید در دوران شکل گیری انقلاب تقدیم کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « سلیمان رستمیان» با حضور در آئین رونمایی از چهارمین گلزار شهداء بزرگ کشور که پنجشنبه ۱۶ بهمن در آستان مقدس امامزاده محمد(ع) برگزار شد گفت: آئین غباررویی مزار شهداء انقلاب اسلامی هرساله پنجشنبه دهه فجر در البرز برگزار می شود. 

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثاگران استان البرز افزود: استان البرز در جریان شکل گیری انقلاب اسلامی ۵۲ شهید تقدیم انقلاب کرده است که با اهتمام مسئولان بهسازی و ساماندهی گلزار شهداء انجام شد. 

 

وی با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بیان کرد: تجدید میثاق با شهداء یکی از رسالت هایی است که همواره با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در ایام دهه فجر مورد توجه قرار می گیرد.

 

به گفته رستمیان، انقلاب اسلامی مرهون تلاش های ایثاگرانی است که از جان خود برای حفط کیان انقلاب اسلامی گذشتند.

 

گلزار امامزاده محمد(ع) بیش از یک هزار و ۴۰۰ شهید را میزبان است که بهسازی آن با توجه به گذر زمان در دستور کار قرار گرفت و با اهتمام و نظر نماینده ولی فقیه در استان البرز، سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز، شهرداری، شورای اسلامی شهر کرج و دیگر دستگاه های مرتبط انجام شد. 

 

 

 

 

کد خبر 1023690

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha