سیره عملی شهدای انقلاب اسلامی برای نسل جوان تبیین شود

حجت الاسلام محمدی لائینی گفت:باید نام و یادو سیره عملی شهدای تمامی دوران های انقلاب اسلامی را برای نسل جوان و نوجوان تبیین کرد تا مجاهدت های شهدای دوران مختلف انقلاب اسلامی برای همه دوران جاودان بماند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان ازساری، حجت الاسلام والمسلمین«محمدباقر محمدی لائینی» امروز(۱۶بهمن) در آئین گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران و عطرافشانی گلزار شهدای مرکز مازندران، ضمن تبریک به مناسبت ایام الله دهه فجر و ولادت باسعات حضرت فاطمه زهرا(س)، برلزوم تکریم مادران و همسران شهدا تاکید کرد و گفت: حضور در بیت شهدا و عطر افشانی گلزار این مردان خدایی و ادای احترام به مقام شامخ شهید به این جهت انجام می شود که بگوییم قدران ایثار این فرزندان ملت هستیم و برای حرکت در مسیر توسعه و پیشرفت کشور نیازمند دعای خیر خانواده شهدا و عنایت ویژه شهدا هستیم.


نماینده ولی فقیه درمازندران افزود: باید نام و یادو سیره عملی شهدای تمامی دوران های انقلاب اسلامی را برای نسل جوان و نوجوان تبیین کرد تا مجاهدت های شهدای دوران مختلف انقلاب اسلامی برای همه دوران جاودان بماند.

 

وی به افتخار آفرینی فرزندان این مرز و بوم در دوران انقلاب اسلامی،‌دفاع مقدس و دفاع از حرم اشاره کرد و اظهار کرد: روزگاری مردم ما با مجاهدین خلق مبارزه کردند. که جدایی از انقلاب بودند و در کوچه و خیابان هزاران افراد بیگناه را شهید کردند. وزمانی هم جانانه با دشمن تا بن دندان مسلح در هشت سال جنگ تحمیلی جنگیدند و اجازه ندادن یک وجب از خاک وطن به دست بعثی ها بیفتد.

حجت الاسلام محمدی لائینی یادآورشد: همچنین در دفاع از حرم آل الله و مبارزه با داعش نیز جوانان ایران اسلامی در مقابل با توطئه های دشمنان اسلام ایستادند و تعداد بشماری به شهادت رسیدند و حرم و انقلاب را در شعاع منطقه اش حفظ کردند و از ورود آنها به کشور جلوگیری کردند.

کد خبر 1023739

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha