ساکنان بیش از یک میلیون خانه استان تهران  در طرح شهید سلیمانی غربالگری شد

فرمانده سپاه سید الشهدا(ع) استان تهران گفت: در استان تهران تاکنون،ساکنان بیش از یک میلیون خانه در طرح شهید سلیمانی غربالگری شده و آموزش دیدند و با کمک کادر بهداشت و درمان نیازمندی های آنها بررسی و مرتفع شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان، محمد باقر ذوالقدر در حاشیه آیین تقدیر از مدافعان سلامت در مسجد الغدیر شهر پردیس، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: علاوه بر پایگاه های مقاومت، فعالیت های گروه ها و تیم های مختلف نظارتی، حمایتی و رصدی در استان تهران این گردان به طور خاص برای کویید۱۹ آموزش می بینند و در بخش های مختلف فعالیت دارند.

این مقام مسئول ادامه داد: در استان تهران تاکنون،ساکنان بیش از یک میلیون خانه در طرح شهید سلیمانی غربالگری شده و آموزش دیدند و با کمک کادر بهداشت و درمان نیازمندی های آنها بررسی و مرتفع شده است.

فرمانده سپاه سید الشهدا(ع) استان تهران افزود: علاوه بر ستاد، نواحی،حوزه و یگان، فعالیت های مدافعان سلامت در  ۴۲۸ نقطه در استان تهران انجام می‎ شود و در این نقاط بیش از ۱۰ هزار نیرو به صورت مستقیم فعال هستند.

ذوالقدر گفت: در تمام شهرستان های استان تهران مسئولان، خیرین، داوطلبان، بسیجیان و مردم باهمراهی نقش ایفا کردند و بر اساس آمار در مدافعان کار اطلاع رسانی، آموزش و آزمایش کرونا را برای  ۷۵ درصد از ساکنان استان تهران انجام دادند.

فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران افزود: با کمک خیرین تا کنون بیش از ۵۰۰ هزار بسته حمایتی در استان تهران تامین و درب منازل تحویل شده است اما این آمار دقیق نیست زیرا بسیاری به صورت پنهانی این کار خیر را انجام و ادامه می‌دهند.

ذوالقدر ادامه داد: خیرین ۷۰ عدد تبلت را در کهریزک برای دانش آموزان بی بضاعت تهیه و تحویل دادند.

کد خبر 1023748

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha