بیش از ۱۰۰ شهروند آستارایی در مسجد میرزا ویزیت رایگان شدند

مرمرشاهی گفت: بیش از ۱۰۰ شهروند آستارایی به همت کانون فرهنگی و هنری شهدای انقلاب اسلامی و شبکه بهداشت و درمان در محل مسجد میرزا ویزیت رایگان شدند.

«فرید مرمرشاهی» امروز(جمعه، ۱۷ بهمن) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آستارا گفت: به مناسبت ایام الله دهه فجر شهروندان آستارایی به همت کانون فرهنگی و هنری شهدای انقلاب اسلامی رایگان ویزیت شدند.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری شهدای انقلاب اسلامی مسجد میرزا بندر آستارا با بیان اینکه بیش از ۱۰۰ شهروند آستارایی به صورت رایگان توسط پزشکان متخصص معاینه شدند، افزود: ویزیت رایگان شهروندان با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی انجام شد.

 

وی با بیان اینکه در مناسبت های مختلف ویزیت رایگان شهروندان به همت کانون فرهنگی و هنری شهدای انقلاب اسلامی انجام می شود، تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم با همکاری مسئولان، به افراد نیازمند خدمت کنیم و با ویزیت رایگان بیماران و توزیع امکانات دارویی و بهداشتی یاری رسان آنان باشیم.

 

مرمرشاهی گفت: ویزیت رایگان شهروندان به همت کانون فرهنگی و هنری شهدای انقلاب اسلامی و با همکاری شبکه بهداشت و درمان، پایگاه مقاومت بسیج شهید محمدزاده و هیئت امنای مسجد میرزا انجام شد.

 

*در قالب طرح ویزیت رایگان دارو به ارزش ۱۰ میلیون ریال به بیماران تجویز شد

«فرید بصیری مقدم» نیز در حاشیه ویزیت رایگان شهروندان آستارایی،اظهارکرد: به مناسبت ایام الله دهه فجر و همچنین سالروز ولادت حضرت زهرا(س) و روز زن ۱۳۰ نفر از شهروندان آستارایی در درمانگاه تخصصی شهید بهشتی و مسجد میرزا ویزیت رایگان شدند.

 

سرپرست شبکه بهداشت و درمان بندر آستارا با بیان اینکه در راستای اجرای این طرح سه پزشک متخصص، یک پزشک عمومی، یک پرستار و یک روانشناس به شهروندان خدمات ارائه کردند، افزود: ارزش داروهای تجویز شده و خدمات پزشکی و بهداشتی رایگان در قالب اجرای این طرح بالغ بر ۱۰ میلیون ریال است.

 

بصیری مقدم با اشاره به اینکه خدمات رایگان پزشکی باعث ارتقای سلامت جامعه می شود، خاطرنشان کرد: اجرای طرح ویزیت رایگان  را در مناطق مختلف شهرستان در برنامه داریم.

کد خبر 1023773

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha