برگزاری جام فوتسال بزرگداشت «شهید قاسم سلیمانی» در کانون «دوستان آسمانی»

گواهیان از برگزاری مسابقات فوتسال بزرگداشت «شهید قاسم سلیمانی» در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی»، مسجد «امام حسین (ع)» جهرم خبر داد.

«مسعود گواهیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: به منظور ایجاد روحیه نشاط، سرزندگی و طراوت میان بچه های مسجد، یک دوره مسابقه فوتسال میان اعضای کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی»، مسجد «امام حسین (ع)» جهرم افزود: جام فوتسال یکی از برنامه های مفرح این کانون فرهنگی و هنری بوده که در طول سال توسط گروه های مختلف این کانون برگزار می شود.

 

وی با اشاره به اینکه همواره این برنامه مورد استقبال بچه های مسجد رو به رو می شود، خاطرنشان کرد: ایجاد روحیه کار گروهی و مشارکت دسته جمعی بچه های مسجد از جمله اهداف برگزاری مسابقات فوتسال در این کانون فرهنگی و هنری بوده است.

 

گواهیان با اشاره به اینکه این دوره از مسابقات با گرامی داشت یاد و خاطره سردار رشید اسلام «شهید قاسم سلیمانی» برگزار می شود، عنوان کرد: این مسابقات فوتسال ویژه دهه فجر انقلاب اسلامی و به همت تربیت بدنی کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» برگزار می شود.

 

وی به دیگر شرایط شرکت در این مسابقات اشاره کرد و ادامه داد: این دوره از مسابقات جام فوتسال ویژه دهه فجر انقلاب اسلامی در سه رده سنی ویژه اعضای کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» برگزار می شود.

 

گواهیان در پایان از بچه های مسجد خواست جهت کسب اطلاعات بیشتر در راستای برگزاری این مسابقات، به واحد تربیت بدنی این کانون فرهنگی و هنری مراجعه کنند.

 

به گزارش شبستان، برگزاری مسابقات جام فوتسال ویژه دهه فجر انقلاب اسلامی در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» در قالب رواق «همدلی» در طرح ملی «ایران قوی» به اجرا در می آید.

کد خبر 1023793

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha