نمایشگاه حجاب در آستارا برپا شد

نمایشگاه حجاب با عنوان«مادرانه» در میدان روبروی فرمانداری شهرستان آستارا برپا شد.

«محمد پورحنیفه» امروز(جمعه، ۱۷ بهمن) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا،اظهارکرد: نمایشگاه حجاب با عنوان«مادرانه» در قالب سه غرفه برپا شده بود که با استقبال خوب بانوان آستارایی روبرو شد.

 

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندر آستارا با بیان اینکه نمایشگاه«مادرانه» به مناسبت سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن برپا شده بود، افزود: غرفه کودک، غرفه حجاب و غرفه بهداشت غرفه های این نمایشگاه بودند.

 

وی با اشاره به اینکه در قالب برپایی این نمایشگاه از حاضرین با گل استقبال شد، تصریح کرد: در غرفه حجاب بانوان که حجاب شان کامل نبود در اختیار آنها روسری قرار داده می شد تا با حجاب چهره خود را در آیینه ببینند.

 

پورحنیفه گفت: در غرفه کودک نیز کودکان بانوان مراجعه کننده به نمایشگاه نقاشی هایی را با موضوع حجاب کشیدند.

 

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندر آستارا با بیان اینکه در بخش دیگری از نمایشگاه نیز حاضرین در غرفه ای که با عنوان چرا حجاب را دوست دارم و چرا حجاب را دوست ندارم به نوشتن دیدگاه ها و نظرات خود در مورد حجاب پرداختند، گفت: به بانوانی که به نمایشگاه مراجعه کردند روسری و گیره به صورت رایگان اهدا شد.

 

وی با اشاره به اینکه در غرفه بهداشت نیز خدماتی همچون تست فشار خون و قند توسط امدادگران جمعیت هلال احمر به مراجعین ارائه شد، افزود: همچنین در این غرفه به مراجعین ماسک به صورت رایگان اهدا شد.

 

پورحنیفه خاطرنشان کرد: نمایشگاه حجاب به همت بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد آستارا، گروه جهادی شهید احمدی روشن، پایگاه بسیج شهید نقیب زاده و کانون فرهنگی و هنری حضرت قائم(عج) مسجد جامع برپا شد.

کد خبر 1023796

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha